2,0tdi cuna
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0tdi cuna
dobry den chcem sa spytat co hovorite na motor s kodom CUNA 2,0tdi 135kw co som sa docital dost casto ma vyzsiu spotrebu oleja uvazujem kupu GTD golf a rozhodujem sa medzi starsou generaciou s kodom cfgb alebo mozno novsia s kodom cuna dakujem za reakcie
2.0 TDi CUNA
Ja mám CUWA a spotreba oleja takmer žiadna za 15 tis (môj ročný nájazd) klesne hladina na mierke cca o 1 až 2mm. Ale nie som závodník...najazdené 72 tis.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Ja mám dve O3 s CUPA motorom skoro rovnaký motor. CUNA má doplnené AGR kvôli EURO6.
Jedna žerie olej 1liter na 5000km a druhá medzi 15tkm výmenou asi 1-2deci.
Čiže ťažko povedať aj pri CUNA kóde, ktorý bude žrať olej a ktorý nie.
Z vlastnej skúsenosti ale ak pôjdeš skúsiť auto tak bolo by fajn ak budeš počuť aj studený motor. Vieš zistiť či už vstreky sú vhodné na výmenu. Tak isto skontrolovať či sa tomu nestráca voda. A v poslednom rade v akom stave je DPF. Turbo v týchto motoroch má výdrž tak 200tkm. Ceny náhradných dielov sú na tento motor si myslím, celkom fajn oproti aj slabšiemu dvojlitru.
Jedna žerie olej 1liter na 5000km a druhá medzi 15tkm výmenou asi 1-2deci.
Čiže ťažko povedať aj pri CUNA kóde, ktorý bude žrať olej a ktorý nie.
Z vlastnej skúsenosti ale ak pôjdeš skúsiť auto tak bolo by fajn ak budeš počuť aj studený motor. Vieš zistiť či už vstreky sú vhodné na výmenu. Tak isto skontrolovať či sa tomu nestráca voda. A v poslednom rade v akom stave je DPF. Turbo v týchto motoroch má výdrž tak 200tkm. Ceny náhradných dielov sú na tento motor si myslím, celkom fajn oproti aj slabšiemu dvojlitru.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00