Přehřívání Karoq

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Přehřívání Karoq

Příspěvek od Tomas6 »

Jedná se o Karoq 2017 2.0 TDI 4x4 s DSG.
Jednou za čas se to přehřeje, teplota vyletí na 120, tak zapne topení na plno, uchladí to a pak je zbytek cesty, třeba dalších 300 km klid. Zitra s tím má přijet, pojedu to projet, ošahám hadice která teplá, která studená, uvidím. Spíš mne ale zajímá jestli tam není nějaká vyfikundace v podobě nějakého elektronického termostatu, případně několika termostatů atd...
Určitě tam bude asi termostat na dsg, ale ty spíš způsobovaly že se auto neohřálo, alespoň u OII.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

A vodní pumpa , clona je jak na tom
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Vůbec netuším. Pořád jenom vyvolává že se to přehřálo atd, ale přijede až zítra. Snad teda. A popravdě mne ani nenapadla.
Je divné že se to přehřeje, nasledně zapnutím topení schládne a pak už tomu může šlapat jak vzteklý a teplota drží.
machal22
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 črc 2010, 16:17

Příspěvek od machal22 »

Vodní pumpa. Je tam el. clonka a ta se zasekává. Proplach motoru a tu nejnovější chladící kapalinu. Prý to hlavně zpusobovala ta předchozí. Dělala šlem a ta clonka se zasekávala
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Spôsobovala to G13, VW má na to TPI, kde sa dá kúpiť aj preplachová taká sada, alebo tekutina alebo ako to nazvať, ktorou prepláchneš chladiaci systém a potom tam treba naliať G12EVO. Ktorá je momentálna chladiacia kvapalina ktorú VW predáva. G13 už oficialne nepredáva
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jj clonka na pumpě. tuhle jsem tu měl superba 3 totéž ale už byl čas zase na rozvody tak se to udělalo komplet a pohoda.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo je to možné. Jak to vyloučit?. Výměnou pumpy? A buď pomůže nebo nepomůže?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Odpoj ten ventil na clonce ale někdy je seklá v půlce a jezdí to pak mu dá čouda na dálnici a nestíhá pak odpojeni na test je nanic jedině vyndat.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Borci díky
No budu laborovat. Jediné co vím tak že když tomu dá kopcem, tak se to přehřeje, zapne topení, ochladí to a pak další kopec je už pokoj. Je to nějaké divné. Jedině že by se sekla a tím jak se to přehřeje se uvolní. Zítra to mám celý den k dispozici, tak s tím pojezdím.
Najeto to má tak 70 tis. Pumpu asi origo že? Je potřeba nějaké spešl přípravky na rozvody? Nebo si vystačím s tím co mám na O3 1.6tdi?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

přípravky jsou stejný z 1.6, když už se kousne tak žádná výměna kapaliny nepomůže, to člověk pomalu nepřerve ani rukou. Je to celkem běžná závada, zrovna minulý týden jsem jednu dělal.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak jo. Opravdu pumpa.Motor žhavý na 120, chladič, nádobka jak psí čumák... Kdyby byl termostat, tak nádobka je asi taky žhavá. Koupit asi origo že? O prachy nejde...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Origo a ani ta kolikrát nevydrží svou životnost.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tady ve Zlíně na salonu Škoda jich mají na skladě 7 ks. Asi ví proč... Pumpu mám, teď ještě čas to udělat. Asi až příští týden.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud je tam baňka se silikátem tak vyměň chladící za starší bez silikátu a propláchni to.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Poslední modifikace pumpy s indexem N na to už netrpí. Prý tam je uvnitř něco z keramiky dle lidí ze škodovky, ale nevím, nikdy jsem to rozebraný neměl.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“