Přehřívání Karoq

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo na baňce je g13, takže vevnitř taky. Nedělám si iluze o tom že by ve škodovce měnili chl. kapalinu. Můžu tam dát obyč G12? Bereme to 50l barelech, tak ji mám na skladě.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A na tej samotnej nádobke je napísané čo? So silikátom alebo bez?
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Source ti pise v 5tem prispevku , ze G12 nahradila G13,
ale byl s ni problem, tak ji koncern nahradil G12Evo.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ano a G12EVO prodává už naředěnou za cenu vyšší jak koncentrát G13, už jsem měl tu čest jí kupovat.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No tak pumpa je zavřená. Ještě to poskládat a hotovo. Dík za radu chlapi.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Popýtaj sa na to v autorizáku, mám pocit že bolo aj TPI na tieto chladiace, ich výmenu z g13 na g12evo a viem že niekde sa musel robiť aj preplach. G12evo nahrádza všetky doteraz a dá sa použiť namiesto g12 aj g13.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo mám aj G12 Evo kapalinu vzítou. Pořádně to propláchnu vodou a jakýmsi sajrajtem co mi dali ve škodovce.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To nejde OFFnout?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Máte někdo zkušenosti s vodními pumpami z druhovýroby, které jsou bez clony? Např. Graf?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
rudas.mp
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 úno 2013, 15:13

Příspěvek od rudas.mp »

Dával jsem to do Pašíka B8 a funguje bez problémů. Že by se prodloužila doba ohřevu motoru jsem nepozoroval. Použil jsem pumpu Febi. https://youtu.be/TEap0nuVrE8
dany01
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 06 zář 2015, 09:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dany01 »

prejavuje sa mi jeden jav a neviem ci sa mam pripravovať na výmenu rozvodov- teplota po vyjdení na diaľnicu a razantnejšom zrýchľovaní kedy sa viac zohreje kvapalina krátkodobo vystúpi na 100-105 stupňov. potom rýchlo klesne na opti. 90 a drzí sa tam. teraz neviem ci som si to len nevšímal doteraz alebo sa chystá pumpa do vecných lovist..., nemam z toho dobrý pocit aby som neodpalil motor....
mechanik mi hovorí ze pokial to nejde do červeného a nebliká výstraha prehriatia tak to nemám riešiť. je to DDYA 1,6 TDi 85 kw, 94 tis km.
to Febi mam tak chápať ze z pôvodnej origo pumpy sa odpája kábel a zapojí sa do Febi, a riadiaca jednotka to akceptuje?
je to katastrofa - variabilná vodná pumpa, olejove čerpadlo ,varabilny alternátor, kúrenie.... co este vymyslia za hlúposti....
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ještě variabilní nebo debilní řidič.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

turbo kamna power píše:Máte někdo zkušenosti s vodními pumpami z druhovýroby, které jsou bez clony? Např. Graf?
Daval jsem od nahrady bez te debilni clonky, jen tam presroubujes ten elmag ventil a uplne v poho. Original pumpa nevydrzi ani 50tis km a nepomuzou ani zadne proplachy atd.
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Mám tak isto bez clony myslim Mareli cca35 tkm po výmene zatial v poho. stála cca 60 eur.Z clonou by som určite nedával.Ak sa roztečie tak budiš ale viem že to kvoli clone neuvarím.
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Od akého dátumu to je už vyriešené?
Mam Passat 9/2018.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“