O2 RS 2.0tdi CEGA nouzak-plnici tlak

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

O2 RS 2.0tdi CEGA nouzak-plnici tlak

Příspěvek od TomášTDI »

Nouzak motor CEGA 125kw 2.0tdi O2 RS 2010 pada do nouze pise chybu 000665 regulace,podtlak do banky jde 0,6 - 0,7 ale nedotahne se az na cervik, musel jsem ji pomoct rucne zatlacit sroubovakem aby se dotahla,mam podezreni na elektronickou banku ze bude v haji, delal uz tohle nekdo tady? Turbo musi urcite ven a ptam jakym to delate zpusobem,napravnice,DPF ven? Obrázek
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Na rs.jsem to nedělal ale na ostatních to dělám na autě.Jen je potřeba naladit banku na 3.6V bez podtlaku.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Jde to na autě dělám to 5000 i s novou origo bankou.
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

No ja kdyz to vcera videl tak se mi nezdalo ze to vubec pujde seshora slo by jeste poradit co vse okolo dat pryc nebo co staci nezavazi tam ventilove viko? A vse opravdu seshora? Nic zespodu?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Vyhoď si to sání turba at ti tam nezavazí mazání turba a povol tu baňku a natáhni ji nahoru povol vrchní kontramatku a pokud je spodni zalepená ta uřízni očko klíč.Už jsem ji jednou i řězal protože ta matka nešla novovou už dáš prstama naladíš a dotáhneš.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Novou matku na lepidlo. Nic na tom není, když člověk ví kam sáhnout tak je to práce na 40 minut.
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Hosi moc diky! Nastaveno na 3.6V a auto leti jak zpraku :D
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele a to se to rozladilo samo od sebe nebo už to někdo před tebou jakože "ladil" ?? (rofl)
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Nene odesla banka a menil jsem za novou
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasný ok, já to tuhle dělal na GV a byl to oser pěknej teda (noteeth) ale pořád lepší jak tahat celý turbo,DPF,nápravnici...
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

At se to zda jednoduche, coz jako je ale nejhorsi bylo dostat se ke spodni matici tahla banky, povolit a vysroubovat jinak pohoda :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“