Stránka 1 z 1

OCTAVIA II BXE 4x4

Napsal: 17 zář 2021, 11:18
od Dave1977
Ahoj,prosím o postřehy.Mohu koupit od táty octavii II 4x4facelift combi s motorem BXE,najeto 170 tisíc.Auto je servisováno,v dobrém stavu jen je potřeba vyřešit korozi blatníků a prahů.Otázka zní,stojí za to auto pořídit a nechat plechařinu udělat nebo takové auto nepořizovat.Motor je PD.DíkyObrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 zář 2021, 18:12
od mirek999
První bych začal cenou, to je to hlavní, co bude rozhodovat. Zachránit se to dá, proč by ne. A pokud je tam jenom koroze a bude auto za 60, tak bych ho vzal. Pokud auto znáš a kilometry jsou ok, tak máš auto na spoustu let.

Napsal: 17 zář 2021, 18:28
od Jirka.
Za 60 jsem ted prodal 2005 která byla okyslá dokola a hned první den volalo asi 10 lidí. Tohle je prodejný tak 100-150.

Napsal: 17 zář 2021, 19:41
od Tomas6
No záleží kolik to má najeto a za kolik to bude. Já teď zachraňoval O1 4x4, dělal jsem prahy a blatníky a turbínu a spojku, jenže já to auto koupil za 10tis. No manželka si pojezdí. Za ty prachy...

Napsal: 17 zář 2021, 20:45
od šulda
BXE, bacha na ojnici, respektive na šály.

Napsal: 18 zář 2021, 03:02
od mirek999
Cenu beru v rodině a pokud nechá udělat tu korozi u někoho v lepších podmínkách, tak za to taky pěkně zaplatí.

Napsal: 18 zář 2021, 05:44
od Tomas6
šulda píše:BXE, bacha na ojnici, respektive na šály.
To spíše bych měl lufty z té převodovky.
Díru v bloku jsem řešil jednou. Ale volnou hřídel několikrát, dvakrát dokonce na jednom a tom samém autě. Tady pro klid duše může udělat šály a šrouby, investice kdyby za 3000 a má klid. To spíš bych přemýšlel co s tou korozí. Originál blatník stojí raketu, náhrady stojí za houby a prevařit, byť jen část toho prahu aby to nějak vypadalo a mělo smysl taky nebude zadarmo. A hlavně to pak pořádně ošetřit, jinak to bude za rok znovu venku.

Napsal: 18 zář 2021, 15:30
od Biimbo
Při asi 260 myslím jsem jí na 4x4 bxe podkládal podložkou kterou jsem zbrousil na míru. A když jsem asi v 370 prodával auto, kontroloval jsem vůli a podložka byla na fest. 1.9 4x4 má prd výkon a krátký kvalty, tak tam ta skříň tolik netrpí když to není poladěný. Předemnou to měla ženská a asi se na tom pomstila víc jízdním stylem.

Napsal: 19 zář 2021, 04:47
od Dave1977
mirek999 píše:Cenu beru v rodině a pokud nechá udělat tu korozi u někoho v lepších podmínkách, tak za to taky pěkně zaplatí.
Přesně tak,moc děkuji za postřehy,taky jsem myslel cenu někde okolo 70 tisíc a nechat to pořádně udělat.Ono jsem několikrát viděl opravy koroze a za rok to bylo venku.Tak že se s tím asi taky člověk musí pomazlit.

Napsal: 19 zář 2021, 04:48
od Dave1977
Jirka. píše:Za 60 jsem ted prodal 2005 která byla okyslá dokola a hned první den volalo asi 10 lidí. Tohle je prodejný tak 100-150.
To je vtip?

Napsal: 19 zář 2021, 07:29
od Jirka.
Co má být jako vtip? Nepsal jsem samozřejmě cenu v rodině, já třeba auta v rodině neprodávám, ale dávám a je přeci jen na vás dvou jak se domluvíte, já jsem psal reálnou prodejní cenu, zkus se podívat do inzerce.

Napsal: 19 zář 2021, 19:09
od Tomas.cz
Převzít od táty, poladit, tam je vidět že u jednoho blatníku - levý kvete trochu i lem a jezdit.

Napsal: 19 zář 2021, 22:14
od turbo kamna power
Vzal bych to určitě, přes inzerát podobné auto s jasnou historií a takto malým reálným nájezdem nekoupíš a když, tak bude stát nesmysl. S tou korozí je to bohužel tak, že po 10ti letech začne reznout každá OII, která jezdila v soli, o svojí ex-octu jsem se staral jako bůh a stejně to po 9ti letech začlo rašit, i když ne na viditelných místech.

O ojky ani o převodovku bych strach neměl, u jedný BXE 4x4, co máme v rodině, se převodovka a s ní i preventivně ojniční šály dělaly ve 380tis. km. Je to hlavně o údržbě a o zacházení. Nepodtáčet, občas vyměnit olej i v převodovce, špatnou dvouhmotu hned řešit.