OCTAVIA II BXE 4x4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

OCTAVIA II BXE 4x4

Příspěvek od Dave1977 »

Ahoj,prosím o postřehy.Mohu koupit od táty octavii II 4x4facelift combi s motorem BXE,najeto 170 tisíc.Auto je servisováno,v dobrém stavu jen je potřeba vyřešit korozi blatníků a prahů.Otázka zní,stojí za to auto pořídit a nechat plechařinu udělat nebo takové auto nepořizovat.Motor je PD.DíkyObrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

První bych začal cenou, to je to hlavní, co bude rozhodovat. Zachránit se to dá, proč by ne. A pokud je tam jenom koroze a bude auto za 60, tak bych ho vzal. Pokud auto znáš a kilometry jsou ok, tak máš auto na spoustu let.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Za 60 jsem ted prodal 2005 která byla okyslá dokola a hned první den volalo asi 10 lidí. Tohle je prodejný tak 100-150.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No záleží kolik to má najeto a za kolik to bude. Já teď zachraňoval O1 4x4, dělal jsem prahy a blatníky a turbínu a spojku, jenže já to auto koupil za 10tis. No manželka si pojezdí. Za ty prachy...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

BXE, bacha na ojnici, respektive na šály.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Cenu beru v rodině a pokud nechá udělat tu korozi u někoho v lepších podmínkách, tak za to taky pěkně zaplatí.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

šulda píše:BXE, bacha na ojnici, respektive na šály.
To spíše bych měl lufty z té převodovky.
Díru v bloku jsem řešil jednou. Ale volnou hřídel několikrát, dvakrát dokonce na jednom a tom samém autě. Tady pro klid duše může udělat šály a šrouby, investice kdyby za 3000 a má klid. To spíš bych přemýšlel co s tou korozí. Originál blatník stojí raketu, náhrady stojí za houby a prevařit, byť jen část toho prahu aby to nějak vypadalo a mělo smysl taky nebude zadarmo. A hlavně to pak pořádně ošetřit, jinak to bude za rok znovu venku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Při asi 260 myslím jsem jí na 4x4 bxe podkládal podložkou kterou jsem zbrousil na míru. A když jsem asi v 370 prodával auto, kontroloval jsem vůli a podložka byla na fest. 1.9 4x4 má prd výkon a krátký kvalty, tak tam ta skříň tolik netrpí když to není poladěný. Předemnou to měla ženská a asi se na tom pomstila víc jízdním stylem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

mirek999 píše:Cenu beru v rodině a pokud nechá udělat tu korozi u někoho v lepších podmínkách, tak za to taky pěkně zaplatí.
Přesně tak,moc děkuji za postřehy,taky jsem myslel cenu někde okolo 70 tisíc a nechat to pořádně udělat.Ono jsem několikrát viděl opravy koroze a za rok to bylo venku.Tak že se s tím asi taky člověk musí pomazlit.
Dave1977
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 led 2016, 07:38

Příspěvek od Dave1977 »

Jirka. píše:Za 60 jsem ted prodal 2005 která byla okyslá dokola a hned první den volalo asi 10 lidí. Tohle je prodejný tak 100-150.
To je vtip?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Co má být jako vtip? Nepsal jsem samozřejmě cenu v rodině, já třeba auta v rodině neprodávám, ale dávám a je přeci jen na vás dvou jak se domluvíte, já jsem psal reálnou prodejní cenu, zkus se podívat do inzerce.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Převzít od táty, poladit, tam je vidět že u jednoho blatníku - levý kvete trochu i lem a jezdit.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vzal bych to určitě, přes inzerát podobné auto s jasnou historií a takto malým reálným nájezdem nekoupíš a když, tak bude stát nesmysl. S tou korozí je to bohužel tak, že po 10ti letech začne reznout každá OII, která jezdila v soli, o svojí ex-octu jsem se staral jako bůh a stejně to po 9ti letech začlo rašit, i když ne na viditelných místech.

O ojky ani o převodovku bych strach neměl, u jedný BXE 4x4, co máme v rodině, se převodovka a s ní i preventivně ojniční šály dělaly ve 380tis. km. Je to hlavně o údržbě a o zacházení. Nepodtáčet, občas vyměnit olej i v převodovce, špatnou dvouhmotu hned řešit.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“