Pro přehlednost jsem všechny problémy uvedl zde do prvního příspěvku:
zdědil jsem OII, 1.9 TDi 77kW, kód motoru BXE, VIN TMBGS21Z172015090.
Problém č. 0: Rozhodl jsem se podívat na stav žhavičů a zjistil jsem následující:
Pokud mám motor před sebou:
1. prvni zleva, druhý a čtvrtý má nekončný odpor. Třetí má cca 1,5 ohm.
2. pokud otočím klíčem na první polohu, tak měřím napětí, tak naměřím: 11,9; 11,9; 1,3; 0,7 V;
3. pokud vytáhnu klíček tak měrím: 12,4; 12,4; 4,6; 0,7V;
4. Mám kontaktní můstek 038 971 782 C (budu měnit, ty plastové odbočky ke žhavičím jsou ulomené);
Neznám odpověď na následující otázky:
1. Objednaj jsem už žhaviče N 10591603 ( https://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-5 ) asi na 5V? Na internetu jsem našel, že jsou žhaviče na 5V i na 12V. Jak zjistím, které jsou tedy ty správné? Jedině demontáži?
2. Nemá někddo schéma, abych dohledal proč mám různé napěťové úrovně? Pomůže výměna relé žvanění (038 907 281 D)?=> problém vyřešen výměnou žhavičů. Nikde jsem nedopátral, jak lze provést test přes jednotku?
Při zapojení diagnostiky jsem narazil na několik následujících chyb:
1.
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKC.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB
Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000AG 8501
Kódování: 0000078
Èíslo dílny: WSC 66565 257 00032
VCID: 6ADB77AF457FE01F18-803E
1 nalezena chyba:
053273 - Rídicí jednotka sdruž. prístroju
U1019 - 000 - chybející signál hladiny/teploty oleje
info o závadì:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340433 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 15:30:27
info o závadì:
Otáèky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napìtí: 12.01 V
Provozní stav: 00101000
Provozní stav: 00000000
Provozní stav: 00000000
Teplotu oleje jsem někde našel. Mám chápat, že mi nefunguje senzor hladiny oleje? Když chybu smažu, tak se okamžitě ukáže znovu. => předpokládám, že se jedná o tento 1J0 907 660 F senzor (dokáže to někdo potvrdit?) a tedy při výměně oleje ho nechám vyměnit.
2. Addresa 25: Imobilizér Labely: SVO\1K0-920-xxx-25.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D
Systém a/nebo verze: IMMO VD1 1610
Kódování:
Èíslo dílny: WSC 00000 000 00000
VCID: 387F9DE74B53828F5E-806C
Závady byly smazány
1 nalezena chyba:
00003 - ridici jednotka
014 - defekt
info o závadì:
Stav závad: 01101110
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 174601 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 10:44:09
Tato chyba nelze smazat. Dá se s tím něco udělat?
3. Addresa 7D: Pøídavné topení Labely: SVO\1K0-963-235.lbl
Objednací èíslo øídící jednoky: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Systém a/nebo verze: PTC-Element 0404
Kódování:
Èíslo dílny: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51BCB3B41137273D-8078
1 nalezena chyba:
00361 - topne teleso pro pomocne topeni (Z35)
014 - defekt
Dá se s tím něco udělat?=> vyřešeno přepájením odporů a topných spirál - chyba šla nyní smazat. Otestováno a funguje.
4.
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340479 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 11:59:39
info o závadì:
Otáèky: 2268 /min
Rychlost: 104.0 km/h
Výkon/klapka: 54.9 %
Napìtí: 14.36 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2029.8 mbar
Tlak: 1560.6 mbar
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno
info o závadì:
Stav závad: 01110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340512 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 15:42:56
info o závadì:
Otáèky: 2268 /min
Rychlost: 103.0 km/h
Výkon/klapka: 65.9 %
Napìtí: 14.06 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2193.0 mbar
Tlak: 1621.8 mbar
měnil se EGR, měnilo se turbo a mám z vrakáče blok magnetického ventilu (6Q0906625E). Nic nepomohlo. Když mám nyní diagnostiku, mám nějaká data snímat, aby se zjistilo co přesně to způsobuje? Auto je po chipu.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
admin píše:Téma jsem rozdělil a bod 4 byl přesunut sem.