sharan, elektricka ručni brzda,výměna kotouču a desek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15

sharan, elektricka ručni brzda,výměna kotouču a desek

Příspěvek od pavelexc »

Zdravím, potřebuji k zatlačení zadních pístku/ elektrická ruční brzda/ při vyměně desek,kotoučů Vag, nebo to jde klasicky jak u aut s mechanickou ruční brzdou ,moc díky za info...
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

možná na to je nějakej "fígl" bez diagnostiky, ale většina běžných to dá...
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Milošova metoda, baterka 12V a dva dráty, rozjet třmen a zase ho zavřít. Měl jsem tady rok starýho Supa a diag mi to nešlo, tohle vždycky zabere :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já oddělám motorek ze třmenu,zatočím pístek ( stačí točit doprava namísto motorku myslím TX50kou a jak je to nadoraz pístek zamáčknu blickama ),motorek zpátky,složit,našlapu brzdu a nikdy nebyl problém
Dělal jsem to i přes diag několikrát a na starých 3C se mi to několikrát zbláznilo :roll:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:

se mi to několikrát zbláznilo :roll:
mi se to právě už u i pojebalo řídící jednotka (wallbash) a nejenom mně, proto raději ty dva drátky je to rychlé a můžeš je dát jakkoliv, ucho hned prozradí že jsi dal blbě ;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja to robím tiež ako Roman, motorček dole, zatočiť a je to hneď.
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

roman1648 píše:Já oddělám motorek ze třmenu,zatočím pístek ( stačí točit doprava namísto motorku myslím TX50kou a jak je to nadoraz pístek zamáčknu blickama ),motorek zpátky,složit,našlapu brzdu a nikdy nebyl problém
Dělal jsem to i přes diag několikrát a na starých 3C se mi to několikrát zbláznilo :roll:

Motorek jsem shodil ale ten pistek se nechce chytit asi toho sneku ve vnitr takze do vnitr nechce zalezt , kdyz pak tocim opacne tak pistek ma snahu vylizat ven ....
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pístek ti nezaleze, ten musíš zamáčknout
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

[quote=
"MirekX"]pístek ti nezaleze, ten musíš zamáčknout[/quote]
Joo uz se povedlo je to ok :D , diky za rady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“