Zdravím,
měl jsem pocit, že je nefunkční termostat, tak jsem začal sledovat, co a jak se děje.
Chtěl bych se zeptat na tyto teploty. Nahoře na obrázcích je vždycky údaj z diagnostiky. Nastartoval jsem auto, chvíli jsem s ním jezdil. Ručička na budíkách byla někde cca ve třech čtvrtinách než je 90. Pod kapotou jsem si rukou sáhl na hadici co vede vpravo nahoře chladiče. Byla studená, což je v pořádku. Chvíli jsem čekal, jakmile se ručička dostala na "modrou" značku na fotce, tak hadice u chladiče nahoře se začala oteplovat. Řekl bych tedy, že se termostat otevřel správně. Poté budíky ukazovaly přímo na 90stupňů. Zapnul jsem diagnostiku a diagnostika psala: Teplota chladící kapaliny 76 stupňů. Tak tomu úplně nerozumím. Když jsem potom s autem jel, tak ručička na budíkách se už pak nehnula, ale teplota na diagnostice bylo 80-85-90, když jsem jel s lehkým plynem, tak zase z 90-> byla na 85-80 a tak to kolísalo. Proč se budíky nehnou, ale hodnoty takhle lítají? Není to nějaké divné, že teplota chladící kapaliny je pod 90 celsia při jízdě?
Potom jsem si všiml, že venkovní teplota je 5,5celsia, ale diagnostika píše, že teplota nasávaného vzduchu je 20celsia. Může být takový rozdíl teploty?
Topení v kabině je zapojené ještě před termostatem že?
http://bayer.peba.fun/motor.png
http://bayer.peba.fun/teplota_venku.png
Divné teploty 2.0TDi CR CBDC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Divné teploty 2.0TDi CR CBDC
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí