Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Napsal: 19 říj 2021, 13:01
Citigo 1,0 MPi tříválec 55kw 5q manuální převodovka, rv 2018 najeto 55tis km
Kluci měl jsem tu téma o rachtání za studena...vyřešeno výměnou spojky - ještě jednou díky kluci.
Jenže mám jiný problém....než jsem vyfórařil tu lamelu, tak jsem vyndal převodovku a dal klukovi, co dělá převodovky...vyměnil tam nějaká 4 ložiska (nazýval je hlavní - já netuším jak to tam je). Já koupil spojkový set SACHS...sestrojili jsme to a rachtání pryč...jo a olej do převodovky jsem použil Febi dle katalogu Škoda-díly
No a převodovka na volnoběh tak jakoby jemně piští (to před tím nedělala), dále za studena když jde teplota k nule mi nejde zařadit jednička, následně dvojka (úplně cítím, jak se peru se synchronem)...tak si říkám, to bude ten neorigo olej, takže objednán origo G05 252 7A2 za 3 tisíce (2L) a nalil jsem tam cca 1,5L (netuším přesně kolik tam má být....nicméně naprosto beze změny...tak jsem zkusil odvzdušnit spojku (nebyla zavzdušněná) a samozřejmě beze změny...co s tím dál?
Můžou to být ty čtyři ložiska (značka SKF), nebo málo/moc náplně? Spojka bere krásně v půlce, takže si myslím, že vystavuje dobře
Nemohl ten převodovkář něco posrat třeba v utahovacích momentech, nebo tak něco?
Kluci měl jsem tu téma o rachtání za studena...vyřešeno výměnou spojky - ještě jednou díky kluci.
Jenže mám jiný problém....než jsem vyfórařil tu lamelu, tak jsem vyndal převodovku a dal klukovi, co dělá převodovky...vyměnil tam nějaká 4 ložiska (nazýval je hlavní - já netuším jak to tam je). Já koupil spojkový set SACHS...sestrojili jsme to a rachtání pryč...jo a olej do převodovky jsem použil Febi dle katalogu Škoda-díly
No a převodovka na volnoběh tak jakoby jemně piští (to před tím nedělala), dále za studena když jde teplota k nule mi nejde zařadit jednička, následně dvojka (úplně cítím, jak se peru se synchronem)...tak si říkám, to bude ten neorigo olej, takže objednán origo G05 252 7A2 za 3 tisíce (2L) a nalil jsem tam cca 1,5L (netuším přesně kolik tam má být....nicméně naprosto beze změny...tak jsem zkusil odvzdušnit spojku (nebyla zavzdušněná) a samozřejmě beze změny...co s tím dál?
Můžou to být ty čtyři ložiska (značka SKF), nebo málo/moc náplně? Spojka bere krásně v půlce, takže si myslím, že vystavuje dobře
Nemohl ten převodovkář něco posrat třeba v utahovacích momentech, nebo tak něco?