AFN vynechává, kouří, nespálená nafta.
Napsal: 20 říj 2021, 19:50
Ahoj
Hledal jsem hledal, ale můj konkrétní problém jsem vyřešený nenašel, pokud to tu je tak se velice omlouvám za zasíraní.
Mám problém s motorem AFN, a to ten, že se při 2500ot začne chvět/vynechávat/tarokovat a začne kouřit (nespálená nafta) po překonání zhruba 3500ot se vše uklidní.
Startuje dobře za studena i za tepla, volnoběh perfektní, výkon v pořádku, akcelerace v pořádku, proběhla kontrola vstřiků-ok, ze zoufalství jsem vyměnil palivový a vzduchový filtr i když jsem věděl že to nikam nepovede.
Bubliny do čerpadla nejdou a v maximálním výkonu motoru je všechno v pořádku, motor neztrácí výkon a kavitace se netvoří.
Průsečík v TDI grafu je na modré, ale střída N108 v bloku 4 je, při zahřátém motoru na 90°C, 79-83% což je hodně, v bloku 000 je na volnoběh v druhém poli +-53 ale při zvýšení otáček na inkriminovanou hodnotu padá k nule a po překonání 3500ot začne stoupat, v kanále 4 při týhle situaci pomalu padá střída až na minimum k 2.8% a po překonání 3500ot začne stoupat ke 40%. Když jedu z kopce a přidám plyn abych udržoval rychlost tak po chvíli začne hulit, z Tatrováckých motorů vím, že když se tohle děje, je na vině špatný předvstřik, což vypadá i na můj případ, zřejmě je přidřenej předsuvník. Ovšem při zkoušce akčních členů předsuvník reaguje plynule, jenže není slyšet až takový rozdíl chodu motoru jako u druhého AFN co mám, taky je po ukončení zkoušky N108 slyšet jak začne v čerpadle chrastit, to mě vede k další myšlence, že může být vychozený samotný ventil nebo nízký tlak paliva který hýbe předsuvníkem.
Chtěl bych Vás požádat o pomoc, zda tohle už někdo řešil a úspěšně vyřešil, děkuji.
Hledal jsem hledal, ale můj konkrétní problém jsem vyřešený nenašel, pokud to tu je tak se velice omlouvám za zasíraní.
Mám problém s motorem AFN, a to ten, že se při 2500ot začne chvět/vynechávat/tarokovat a začne kouřit (nespálená nafta) po překonání zhruba 3500ot se vše uklidní.
Startuje dobře za studena i za tepla, volnoběh perfektní, výkon v pořádku, akcelerace v pořádku, proběhla kontrola vstřiků-ok, ze zoufalství jsem vyměnil palivový a vzduchový filtr i když jsem věděl že to nikam nepovede.
Bubliny do čerpadla nejdou a v maximálním výkonu motoru je všechno v pořádku, motor neztrácí výkon a kavitace se netvoří.
Průsečík v TDI grafu je na modré, ale střída N108 v bloku 4 je, při zahřátém motoru na 90°C, 79-83% což je hodně, v bloku 000 je na volnoběh v druhém poli +-53 ale při zvýšení otáček na inkriminovanou hodnotu padá k nule a po překonání 3500ot začne stoupat, v kanále 4 při týhle situaci pomalu padá střída až na minimum k 2.8% a po překonání 3500ot začne stoupat ke 40%. Když jedu z kopce a přidám plyn abych udržoval rychlost tak po chvíli začne hulit, z Tatrováckých motorů vím, že když se tohle děje, je na vině špatný předvstřik, což vypadá i na můj případ, zřejmě je přidřenej předsuvník. Ovšem při zkoušce akčních členů předsuvník reaguje plynule, jenže není slyšet až takový rozdíl chodu motoru jako u druhého AFN co mám, taky je po ukončení zkoušky N108 slyšet jak začne v čerpadle chrastit, to mě vede k další myšlence, že může být vychozený samotný ventil nebo nízký tlak paliva který hýbe předsuvníkem.
Chtěl bych Vás požádat o pomoc, zda tohle už někdo řešil a úspěšně vyřešil, děkuji.