hansdob píše: ↑22 led 2022, 13:25
Pokud už to ladilo více servisu začal bych origo SW
A pak už jen kontrola komponentu HW a měření a musíš se dobrat výsledku.
výsledku se stále nedobírám,
první odborník řekl N75 ten jsem vyměnil přidal i filtřík na vzduch u N75 aby nevázl přísun atmosferického vzduchu nic
další borec který pracoval celý život v autorizáku jako elektrikář řešil turbo, regulace chodí zlehka, zkoušeli jsme i ubrat na táhle a nic, ubrali jsme i brutálně přes tři otáčky matkou na táhle od banky, borec jednoznačně řekl špatný SW neumí regulovat, podezření na čidlo tlaku jsem vyvrátil dal jsem origo i neorigo starline problém stejný,
další borec čipař, žádný blbec čipuje auta snad 30 let, dělá všechno možnéí přes elektriku i teplé starty atd, ten řekl je to turbem,
SW řekl že je OK čip průměrný žádné brutální hodnoty, umí to vše zobrazit ukázat, SW přehrál na původní fabrický, zápřah už tě netlačí do sedačky auto zrychluje normálně a problém pořád stejný jedeš pětku ustálená rychlost, lehce přidáš a nouze
ty nouze jsou dvě jedna tě omezí na 4000 a druhá pak 3000, přefukuje turbo
jediná anomálie co slyším že když jedeš jednička plný dvojka plný trojka plný atd, turbo vždy když dáš nohu z plynu zachrochtá,
otázka na pamětníky a čtenáře fora, jak se projevuje turbo kde někdo otočí kolo co nastavuje lopatky???? napadá mě že motor kouřil a někdo čistil turbo a otočil kolo ???
