šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33582
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od slovacek.milos »

šarana ladilo už více servisů, vyměnili co se dá, problém přetrvává, trojka plný kotel ok, čtverka třeba 1300 otáček plný kotel a OK

pětka šestka přidáš a nouze, pokud chci akcelerovad a podřadím do nouze nepadá

předpokládám že N75 pracuje na 5V, na konektor napojím :idea: žárovečku 6V 2W a když překročí turbo tlak 2,2 měla by žárovečka blikat :?: :?:

dík
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od hansdob »

Pokud už to ladilo více servisu začal bych origo SW

A pak už jen kontrola komponentu HW a měření a musíš se dobrat výsledku.

N75 jsem žárovičkou nikdy nekontroloval ani nemeřil takže 100% nevím ale pokud se nad tím zamyslim tak po startu baňka zatáhne takže N75 je otevřen takže žárovka svítí turbo je na maximální výkon. To znamená ze svítí turbo zvyšuje výkon nesviti turbo snižuje ale když dosáhne 2,2 nemyslím si že by mělo něco blikat.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od Rayx »

Kucí, silvestr už byl a 1.4. je zase dost daleko ... (rofl)
Zkoušet střídu na N75 žárovkou a okem, to bych na foru mechaniků nečekal ...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od MirekX »

Mám T-kus na hadičku ovládání turba a manometr za stěrač (manometr na podtlak -1 barový )A vidíš hned jestli je problém v turbu nebo v ovládání.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33582
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od slovacek.milos »

Rayx píše: 23 led 2022, 08:52 Kucí, silvestr už byl a 1.4. je zase dost daleko ... (rofl)
Zkoušet střídu na N75 žárovkou a okem, to bych na foru mechaniků nečekal ...
to je tonoucí se stébla chytá když poslouchám jak se všechno prověřovalo,

hansdob
já to vím že jsem debil a ted jsem to zjistil, banda zátáhne na plný výkon a pak pustí a turbo i tak přefoukne, měnili tam turbo a když de z otáček je tam chrčivý zvuk, divné, tebnto kamarád měl 4O7 a stejný problém, čidlo tlaku, vyměnil jsem tři nové i z vrakecu, jedu s PC v místříně na křižovatku a teplota sání 130 a ta hodila nouzi, a furt to hlásilo P nevím kolik ale tlak turba mez překročena, vyměnil jsem čidlo teploty na saní a ok, je hned vedle toho čidla tlaku :oops:

pokud umíte vyřešit tento problém borec je z luhačovic :wink:
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od Marek77 »

Pokud si pamatuju, tak turbo u ASZ plní na 1350 mbar (1,35 bar) maximálně, takže nevím, kde jsi vzal 2,2 bar.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33582
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše: 22 led 2022, 13:25 Pokud už to ladilo více servisu začal bych origo SW

A pak už jen kontrola komponentu HW a měření a musíš se dobrat výsledku.

výsledku se stále nedobírám,

první odborník řekl N75 ten jsem vyměnil přidal i filtřík na vzduch u N75 aby nevázl přísun atmosferického vzduchu nic

další borec který pracoval celý život v autorizáku jako elektrikář řešil turbo, regulace chodí zlehka, zkoušeli jsme i ubrat na táhle a nic, ubrali jsme i brutálně přes tři otáčky matkou na táhle od banky, borec jednoznačně řekl špatný SW neumí regulovat, podezření na čidlo tlaku jsem vyvrátil dal jsem origo i neorigo starline problém stejný,

další borec čipař, žádný blbec čipuje auta snad 30 let, dělá všechno možnéí přes elektriku i teplé starty atd, ten řekl je to turbem,
SW řekl že je OK čip průměrný žádné brutální hodnoty, umí to vše zobrazit ukázat, SW přehrál na původní fabrický, zápřah už tě netlačí do sedačky auto zrychluje normálně a problém pořád stejný jedeš pětku ustálená rychlost, lehce přidáš a nouze

ty nouze jsou dvě jedna tě omezí na 4000 a druhá pak 3000, přefukuje turbo

jediná anomálie co slyším že když jedeš jednička plný dvojka plný trojka plný atd, turbo vždy když dáš nohu z plynu zachrochtá,
otázka na pamětníky a čtenáře fora, jak se projevuje turbo kde někdo otočí kolo co nastavuje lopatky???? napadá mě že motor kouřil a někdo čistil turbo a otočil kolo ??? :?:
Naposledy upravil(a) šulda dne 06 bře 2022, 09:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava citace.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od Pája 19 »

Proč sem nenahraješ log?
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33582
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: šaran PD 96 kW přefukuje i na 2,4 a padá do nouze

Příspěvek od slovacek.milos »

protože to neumím
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“