O3 nehlásila vybitou baterii v klíčku - proč?
Napsal: 20 dub 2022, 10:58
Octavia 3 1,6 CR 2015 Kessy
Měl jsem zajímavý problém. Mladá ráno odemkla, nestartovala a dojela ke školce. Odešla, zamkla, vrátila se a problém....absolutně nekomunikoval klíček (a neblikala červená dioda na něm). Já tam přijel, odemkl auto zámkem pod krytkou, aby si vzala věci a zajel pro náhradní klíček.....samozřejmě také bez komunikace. Tak jsem zajel k vietnamcům a koupil dvě nové baterie CR 2025...vyměnil a vrátil se k autu...a oba klíčky naprosto funkční a vše v pořádku. Pravděpodobně tedy opravdu ty baterie byly KO (u toho náhradního to pravděpodobně nikdo nikdy neměnil a ten co se používá tak už má taky svoje odkrouceno)....no a otázka zní....Proč mě Maxidot neinformoval o slabé baterii v klíčku? I sociální Yeti u mě v práci to hlásí a to nemá ani Kessy. Díky za postřehy....jo a napětí baterií bylo 3,0V u jednoho a 2,9V u druhého....jak na tom byly proudově netuším....nechtělo se mi to pod zátěží měřit
Měl jsem zajímavý problém. Mladá ráno odemkla, nestartovala a dojela ke školce. Odešla, zamkla, vrátila se a problém....absolutně nekomunikoval klíček (a neblikala červená dioda na něm). Já tam přijel, odemkl auto zámkem pod krytkou, aby si vzala věci a zajel pro náhradní klíček.....samozřejmě také bez komunikace. Tak jsem zajel k vietnamcům a koupil dvě nové baterie CR 2025...vyměnil a vrátil se k autu...a oba klíčky naprosto funkční a vše v pořádku. Pravděpodobně tedy opravdu ty baterie byly KO (u toho náhradního to pravděpodobně nikdo nikdy neměnil a ten co se používá tak už má taky svoje odkrouceno)....no a otázka zní....Proč mě Maxidot neinformoval o slabé baterii v klíčku? I sociální Yeti u mě v práci to hlásí a to nemá ani Kessy. Díky za postřehy....jo a napětí baterií bylo 3,0V u jednoho a 2,9V u druhého....jak na tom byly proudově netuším....nechtělo se mi to pod zátěží měřit