Přepadové hadičky rotačka G4 66kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 19 zář 2015, 17:14
Odpovědi: 0

Přepadové hadičky rotačka G4 66kW

Příspěvek od 13055K4 »

Zdravím pánové,
Jaké hadičky použít na přepady?
Mám tu 3,2/7mm opletené a stejně mi kape.

Co jsem měřil ten dřík, tak ten má 4mm v tom užším místě, takže vnitřní průměr hadičky by měl být ok...

Zkoušel jsem i silikonové, ale ty po nějaké době změní barvu a dost změknou, asi nejsou odolné vůči naftě

Předem děkuji za radu!
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Přepadové hadičky rotačka G4 66kW

Příspěvek od ROMEK »

Pouzij hadicky od continentalu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Přepadové hadičky rotačka G4 66kW

Příspěvek od roman1648 »

Čoceče to jsem snad nikdy neřešil, prostě koupil přepadovou hadičku buď v autodílech nebo kam jsme vozili vstřiky/čerpadla a hotovo, nikdy nic neteklo...
Jasně značková Conti,Semperit,Berner,Hutchinson bude asi lepší matroš,ale měl jsem i z Elitu hadičku Starline která byla černá se žlutými proužky a bylo to hezoučké (noteeth) (noteeth)
Staline je za 40 korun metr a Conti za 260
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Přepadové hadičky rotačka G4 66kW

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote=13055K4 post_id=1297707
Mám tu 3,2/7mm opletené a stejně mi kape.

podrž prst na trubičce, třeba ti teče ze vstřiku, 3,2 ta nikdy netekla
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Re: Přepadové hadičky rotačka G4 66kW

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud vstřikovač nebyl rozebrán, vždy je na vině hadička i když to kolikrát mate. Ale po výměně špičky-trysky se stávalo, že vstřikovač sáknul a když se mi to stalo , tak jsem dával na závit teflonovou pásku i když to zní děsně. Po mnoha km voda a rez udělaly své..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“