Stránka 1 z 1

nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysoke

Napsal: 29 čer 2022, 22:50
od laurinek
Ahojte,
prosim o radu. Muj Superb 2.0 TDI CR 125kW 4x4 jede v nouzovem rezimu ...

- a sviti kontrolka filtr pevnych castic a porucha motoru
- blika zhaveni

V ridici jednotce motoru je zapsana chyba nize, ktera nelze smazat.

Kdyz spustim servisni regeneraci na miste, tak pise, ze bezi, ale otacky se nezvysuji a regenerace ve skutecnosti neprobehne. Pri spusteni regenerace behem jizdy, diag pise, ze probiha, ale ve skutecnosti neprobehne.

Je nutno filtr demontovat a nechat vycistit nebo spustim servisni regeneraci spatne?

Predem dekuji za radu
--
Roman

----------
5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysoke
P2463 00 [175] - -
Kontrolka zavad ZAP - Potvrzeno - Testovano od smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad: 00000001
Priorita zavad: 2
Frekvence zavad: 1
Kilometry: 277166 km
Datum: 2069.14.30
cas: 11:09:23

Otacky motoru: 0.00 /min
Normovan· hodnota zatizeni: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladici kapaliny: 8 ∞C
Teplota nasavaneho vzduchu: 59 ∞C
Okolni tlak vzduchu: 960 mbar
Napeti svorky 30: 12.460 V
citac zapomenuti po OBD: 40
citac doby regenerace filtru castic: 0.00 s
Filtr castic: kilometry od posledni regenerace: 1050795 m
Filtr castic: merena hmotnost sazi: 9.30 g
Filtr castic: vypoctena hmotnost sazi: 46.26 g
Filtr castic: diferencni tlak dynamicky ofset: 0 hPa
----------
error2.png
error2.png (46.08 KiB) Zobrazeno 3985 x
error1.png
error1.png (14.34 KiB) Zobrazeno 3985 x

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 30 čer 2022, 18:53
od frantacech
od pasu plny dpf... jednotka si mysli ze je plny at je stav fyzicky jakykoliv a uz nedovoli spustit regeneraci.
bud novy dpf a nasledne vyresetovani stavu jednotky at vi ze ma novy dpf

nebo vycistit stary aspon vyfoukanim stlacenym vzduchem proti smeru a pak reset jednotky

nebo jen reset jednotkly jako ze mas novy a pak regenerace

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 30 čer 2022, 20:31
od venca.6
0,21l odpovida tak 350-380tis km..
Zda se plny. Tech 10mbar. Pokud je kat ok a dpf neni deravy, tak nechat vycistit.
Pouze reset neni dle meho dobre reseni.

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 01 črc 2022, 07:21
od roman1648
Pokud nebude KO nechat odborně vyčistit, dneska to umí fakt pěkně, zresetovat,projet a uvidí se
Popravdě, mě už tito zákazníci nebaví co si koupí 1.6 nebo 2.0TDi a jezdí s tím kolem komína,bojí se motor vytočit víc jak 2,5tis pak se diví že to nefunguje ( to neříkám že je přímo tvůj případ )

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 02 črc 2022, 22:14
od laurinek
A jak prosim vyndat DPF u 4x4? Lze to bez vyndani napravnice? Dekuji.

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 03 črc 2022, 13:29
od roman1648
Jooo čtyřkola....no není to uplně nejjednodušší a taky ne na půl hodiny,ale napravnice je šroubovaná z několika dílů to je v pohodě,nicméně na zemi před barákem bych se do toho nepouštěl ;)

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 10 črc 2022, 20:47
od laurinek
na zahrade u domu mame na rovine "diru" na uhli cca 1,5m x 1,5m - da se nad ni zajet krasne autem - vymena oleje apod. v pohode - dalo by se vyuzit i na demontaz DPFka ?

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok

Napsal: 11 črc 2022, 08:02
od roman1648
Hele, to určitě jo, ale nalopotíš se s tím tak že zjistíš že bylo lepší to dát někomu kdo má potřebné vybavení a know how,a sám se věnovat něčemu čemu hovíš a vyděláš si na to abys zaplatil toho kdo to umí a udělá za tebe, toť můj názor
když máš na takové auto, přijde mi komické si měnit olej v jámě na uhlí, ale jak kdo chce :D