Skoda Superb 2010 2tdi/125kw CBBB, cuka , trha , problem 2 a 3 valec-vstreky?
Napsal: 01 zář 2022, 22:30
Ahojte.
Nestretol sa niekto s takymto problemom ze auto sciplo pre problem elektrickej casti vstrekov.
Po pretestovani sa zistilo poskodenie el.casti na 3 vstrekoch. Samozrejme ze predtym skor uz blblo, vynechavalo , automat nevedel ci ma zaradit nizsiu,alebo vysiu rychlost..
Vstreky sa dali na repas, prisli po repase, nalozili sa do auta, nakodovali...., auto islo dobre dokym sa nenahrialo na prevadzkovu teplotu a potom sa zacali prejavovat podobne problemy cukania, vynechavania pri cca 1500-2000 otackach.
Tu je nejake logovanie,ak by bol niekto ochotny sa na to pozriet.
http://leteckaposta.cz/168933466
Pri merani sa zistili pri cukani vysoke korekcie v bloku 13 VCDS na 2 a 3 valci .Ked auto zacinalo cukat na druhom valci vyskocila korekcia na -3 mg/str a na tretom na +3 mg/str.
Tak sa vstreky znovu vyndali a poslali na reklamaciu, vymenili tieto 2 vstreky za ine ,s tym ze aj predchadzajuce boli OK.
Po nakodovaniu a prejdeniu zopar kilometrov stale ten isty problem ..., tak som poprehadzoval medzi sebou vstreky - 2 a 3 valec -dal na 1 a 4 valec .
Problem ten isty , Akonahle zacnu stupat korekcie na 2 a 3 valci k - a + 3mg..zacne cukat, skakat auto.
Premeral som kablovacku k RJ-Ok bezproblemov.Pomeral kompresiu 1 valec ma cca 29bar, 2,3,4 po 25 bar.
Vymenil som hlavnu rj cku motora-nepomohlo, ten isty problem
Auto ma cca 300.000km, dpf bolo cistene pred cca 30.000km, EGR menene pred 5000km..Regeneruje bezproblemov.
Nafta cista, filter bez pilin..,
Este co som zistil ze po pridani plynu, prudkej akceleracii, pri trhani pocut v kabine auta ako take pukanie praskanie ako ked preraza v benzinaku kabel voci kostre, alebo puka indukcna cievka.
Napada vas kde co este pomerat?,kde by mohol byt problem?
Vdaka za pomoc
Nestretol sa niekto s takymto problemom ze auto sciplo pre problem elektrickej casti vstrekov.
Po pretestovani sa zistilo poskodenie el.casti na 3 vstrekoch. Samozrejme ze predtym skor uz blblo, vynechavalo , automat nevedel ci ma zaradit nizsiu,alebo vysiu rychlost..
Vstreky sa dali na repas, prisli po repase, nalozili sa do auta, nakodovali...., auto islo dobre dokym sa nenahrialo na prevadzkovu teplotu a potom sa zacali prejavovat podobne problemy cukania, vynechavania pri cca 1500-2000 otackach.
Tu je nejake logovanie,ak by bol niekto ochotny sa na to pozriet.
http://leteckaposta.cz/168933466
Pri merani sa zistili pri cukani vysoke korekcie v bloku 13 VCDS na 2 a 3 valci .Ked auto zacinalo cukat na druhom valci vyskocila korekcia na -3 mg/str a na tretom na +3 mg/str.
Tak sa vstreky znovu vyndali a poslali na reklamaciu, vymenili tieto 2 vstreky za ine ,s tym ze aj predchadzajuce boli OK.
Po nakodovaniu a prejdeniu zopar kilometrov stale ten isty problem ..., tak som poprehadzoval medzi sebou vstreky - 2 a 3 valec -dal na 1 a 4 valec .
Problem ten isty , Akonahle zacnu stupat korekcie na 2 a 3 valci k - a + 3mg..zacne cukat, skakat auto.
Premeral som kablovacku k RJ-Ok bezproblemov.Pomeral kompresiu 1 valec ma cca 29bar, 2,3,4 po 25 bar.
Vymenil som hlavnu rj cku motora-nepomohlo, ten isty problem
Auto ma cca 300.000km, dpf bolo cistene pred cca 30.000km, EGR menene pred 5000km..Regeneruje bezproblemov.
Nafta cista, filter bez pilin..,
Este co som zistil ze po pridani plynu, prudkej akceleracii, pri trhani pocut v kabine auta ako take pukanie praskanie ako ked preraza v benzinaku kabel voci kostre, alebo puka indukcna cievka.
Napada vas kde co este pomerat?,kde by mohol byt problem?
Vdaka za pomoc