OCT 2, Regenerace DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT 2, Regenerace DPF
Prosím o radu, Oct 2, 2.0TDI ,103kw, 126 tis Km, po zahřátí motoru začne regenerace dpf. Dělá to pokaždé, když se dostane teplota na 90 stupňů, auto škubne spustí se regenerace a začne modře kouřit, jde cítit nespálená nafta. Do 90 stupňů je klid, jede v pohodě a nekouří. Diagnostika: paměť závad 0 chyb, zajímavé je to, když jsem prováděl nucenou regeneraci při stojícím vozidle, tak to nekouří, tlak dif. čidla 3mba při volném chodu. Turbo a AGR je nové. Za všechny názory a rady předem děkuji.
Re: OCT 2, Regenerace DPF
Málo informácií. Aký je kód motora? Predpokladám, že keď sa dá spustiť regenerácia na stojacom vozidle, bude to nie PD, ale už commonrail. Aké sú teploty pred filtrom (za turbom), vo filtri (za filtrom) počas vypaľovania s dymením? Aká je dávka po-vstreku pre vypaľovanie? Koľko má uloženého popolčeka a koľko sadzí? Aká je diferencia tlakov?
Ak nedymí pri stojacom vozidle a počas jazdy áno, to dymenie počas jazdy nemusí byť z dôvodu spustenej regenerácie. Či naozaj regeneruje, pozri v statuse. A daj sem aj vyššie spomínané hodnoty DPF.
Ak nedymí pri stojacom vozidle a počas jazdy áno, to dymenie počas jazdy nemusí byť z dôvodu spustenej regenerácie. Či naozaj regeneruje, pozri v statuse. A daj sem aj vyššie spomínané hodnoty DPF.
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Re: OCT 2, Regenerace DPF
a nekapou ti vstřikovače ? (přetěsnit)
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
