Tiguan 2009 (CBA) a DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2007, 17:06

Tiguan 2009 (CBA) a DPF

Příspěvek od himi »

Ahoj, u Tiguana 2009 103kW (CBA) se rozsvitila kontrolka motoru a v chybach byla pouze jedina:

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON

Chybu jsem smazal, po projeti se uz neukazuje. Pro procitani ruznych for jsem na razil na informaci, ze by to mohlo souviset se zaplnenym DPF.
Jedine informace, ktere jsem v "Adv. Meas. Values", popr "Meas. Blocks: 108" nasel jsou:

Kód: Vybrat vše

Particle Filter Offset Different. Pressure: -5 mbar
Temperature prior Particle Filter: 30.0°C
Particle Filter Different. Pressure: 3 mbar
Particle Filter Offset Different. Pressure: -5 mbar
Particle Filter Oil Ash Volume: 198 ml
Particle Filter Carbon Mass (spec.): 9.6
Particle Filter Carbon Mass (act.): 8.4
Zluta bublina napovedy ve VCDS ukazuje, ze pokud je "Particle Filter Oil Ash Volume" nad 175 ml, je DPF na vymenu:

Kód: Vybrat vše

Particle Filter Oil Ash Volume Range: -380...+380 ml
Specification: max. 175 ml (Replace DPF if Value is higher)
Approx. all 1000 km ca. 1.03 ml are being added - use this to calculate the remaining Mileage on a DPF.
Mam tomu verit?
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Tiguan 2009 (CBA) a DPF

Příspěvek od roman1648 »

Zkus s tím trochu "pojezdit" myšleno italská léčba, opravdu tomu dát karate,trojka čtverka,do kopce,držet to třeba na 4500ot,několikrát po sobě, pak zkusit udělat statickou regeneraci,pokud to nepomůže,DPF ven a dát vyčistit,tam ti i řeknou jestli to šlo a bude fungovat, nebo je na výměnu...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“