VW Touran 2003 1,9TDI žerie vodu ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: VW Touran 2003 1,9TDI žerie vodu ?

Příspěvek od RAPIDmen »

Dakujem moc zaa cennu radu hned rano to omrknem.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: VW Touran 2003 1,9TDI žerie vodu ?

Příspěvek od RAPIDmen »

Tak mam tu opat toho tourana z prvej stranky toho vlakna ak tu boli tie mrazy chlap postrehol že to zle kuri...(ručička nepadala na teplote ani pri deceleraci) no ale aj tak som dnes vymenil termostat a aj vymenik vnutri pod palubku(radiator)..nalejem G12 povrčim podolievam a idem na jazdu kuri to tak že celkom aj slabo, do 10sekund po 30min jazde odstavim na krajnici na volnobeh a behom chvile vlažny vzduch..zaujmave že mal som spodok palubky odstojrojeni a rurky obe do noveho vymenika su vraciace prst neudržim na nich .....zafixoval som ešte zmiešavacu klapku servo vyhodil a zaistil na doraze pre teply vzduch no žiadna zmena okolo 2tis ot. to ako tak kuri odstavim vedla cesty- volnobeh a do par sekund ladovizen z vyduchou..ja už fakt netušim čo a to bolo dnes večer okolo 4°C ani pod nulu nebolo . ale stale po jazde stiahne hladinu vody asi o 4cm , mam obavy na tu hlavu aj ked som tam tesnenie pred 15tis km menil a hlava bola rovna bez prasklin a aj blok no vsak hlavu som nedaval nikde kontrolovat
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: VW Touran 2003 1,9TDI žerie vodu ?

Příspěvek od TomasHav »

RAPIDmen píše: 26 led 2024, 18:13 Tak mam tu opat toho tourana z prvej stranky toho vlakna ak tu boli tie mrazy chlap postrehol že to zle kuri...(ručička nepadala na teplote ani pri deceleraci) no ale aj tak som dnes vymenil termostat a aj vymenik vnutri pod palubku(radiator)..nalejem G12 povrčim podolievam a idem na jazdu kuri to tak že celkom aj slabo, do 10sekund po 30min jazde odstavim na krajnici na volnobeh a behom chvile vlažny vzduch..zaujmave že mal som spodok palubky odstojrojeni a rurky obe do noveho vymenika su vraciace prst neudržim na nich .....zafixoval som ešte zmiešavacu klapku servo vyhodil a zaistil na doraze pre teply vzduch no žiadna zmena okolo 2tis ot. to ako tak kuri odstavim vedla cesty- volnobeh a do par sekund ladovizen z vyduchou..ja už fakt netušim čo a to bolo dnes večer okolo 4°C ani pod nulu nebolo . ale stale po jazde stiahne hladinu vody asi o 4cm , mam obavy na tu hlavu aj ked som tam tesnenie pred 15tis km menil a hlava bola rovna bez prasklin a aj blok no vsak hlavu som nedaval nikde kontrolovat
Ahoj,
a viko od expanzky nebo od oleje vypada jak ?
Nemas kafe v expanzce ? Co vyfuk jaky je kour ?
Pises varici, mely 90 stupnu nebo min , ono neudrzis pocitove ani na 50, to by pak mohlo byt, ze se ti to zavzdusnuje myslim to topeni :) ?

Na jednom videu, jsem videl zajimavy test - chlapik vymontoval svicky a nechal auto s expanzkou do plna pres noc/vice noci, jestli se ti taky ztrati voda (muzes tomu pomoci jak uz tu nekdo psal kompresorem)? Pokud ano, zkus protocit motor bez svicek (zhavek) , jestli nebude ve valci.

Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“