Nejde rozdělat turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4644
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od martinsidlo »

Na Pasikovi netuhne turbo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Bydliště: Východní Čechy

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od Maxík_1 »

Bohužel vás musím vyvést z omylu.
Když jsem ho před pár lety kupoval z Jihlavy od typka co jezdil denně do práce 30 km tam a zpět tak i přesto bylo turbo funkční jen do poloviny pohybu a pak padalo do nouzaku.
Turbína musela ven a pěkně zanesene a věneček se skoro nehybal.
Tak i takovou zkušenost mám má pasikovy.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 248
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od tatko Tom »

Mladý kolega (kupodivu) šetril motor svojeho Golfu. Potom čo opakovane zaplatil za to, že mu motor prestal ísť do výkonu pochopil, že treba aspoň občas aj poriadne pridať, nie len do cca2200 otáčok.
"turbo mi propouští hodně oleje." - "Diesel engine runaway" nebýva príjemný zážitok. Ani krach motora deštrukciou turba :)
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Bydliště: Východní Čechy

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od Maxík_1 »

2200 otáček je nějak málo na motor tak velkého obsahu ne??

Já držím otáčky kolem 2500-2800 otáček.
A zatím vše bez problémů a byl jsem s ním na 2x STK a vše oficiálně a to i na emisích technik valil oči, že tak starý motor s nájezdem 389000 km má emise lepší než nové motory.

Technik emisí mi říkal co s tím dělám a já ji zvláštního, jen leju prémiovou naftu a olej po maximálně 15000 km výměna. :thumbsup:

Edit.
ještě jsem zapomněl napsat, že když přijedu na místo tak nechám motor blafat na místě cca. 2.min.a pak to vypnu. Dělám to u všech dieselu a nikdy turbína u mě nedošla újmu a tahá pěkně i když u pašíka sakne slušně olej a hadice jsou uvnitř s olejem. Je to dědek ale jezdí jen za běžnou údržbu. Je to dělník.
Pěkný den všem.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od Jarda S. »

martinsidlo píše: 06 bře 2024, 12:15 Na Pasikovi netuhne turbo.
když netuhne tak mi ho můžeš přijet vyčistit (LOL) (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Bydliště: Východní Čechy

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od Maxík_1 »

Souhlasím.

Já měl turbínu také venku z pašika a jen vyndat ho z auta je opruz.
Proto to nikdo asi nedělá a pak nadává, že to nejede a padá do nouzaku. . :lol:
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Nejde rozdělat turbo

Příspěvek od tiguan2 »

U passata jde vyndat ještě krásně, to jsou jiný mrdy kde by člověk nechal nervy a ruce.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“