Zdravím, mám tu tenhle korejský "zázrak". Chová se to podobně, jako když se na stodvacítce zapomněl dát sytitč. Normálně nastartuje, ale při rozjezdu vynechá, škubne, zase se chytí a znovu. Jako v autoškole. Po ujetí pár set metrů to přestane a pak už jede normálně, dokud nevychladne.
Kontroloval jsem:
Tlak paliva: 3,8 baru
Teplota vody souhlasí
Teplota nasávaného vzduchu souhlasí (zkusil jsem nový snímač bez výsledku)
Tlak v sacím potrubí OK
Výpadky zapalování 0
Snímač klepání měří
Lambda 1 hodnoty normální
Lambda2 hodnoty normální
Vůle na ventilech OK
Signál snímače kliky OK
Snímač vačky OK
Krokový motor volnoběhu_ zkusil jsem nový a stejné.
Svíčky nové podle doporučení výrobce.
Nesetkali jste se s něčím podobným?
Chevrolet Spark 0,8 za studena cuká.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Chevrolet Spark 0,8 za studena cuká.
nevím jestli tam byl motor O.8 nebo 1,O ale přezdívali jsme tomu zelená žabička, předchozé ,echanik tam vyměnil co se dalo a k ničemu to nevedlo, já sem upravil odtrh na svíčkách a torchu to pomohlo asi jak když si v mládí umyl motorku a pak se ti zdálo, dal jsem asi O,6 z 1,1, pak jsem tasil lištu a zavezl borcovi místní uživatel z moravského písku, vstřiky zanesení a v liště písek, vstřiky už nešly obnovit do 100%, tuším že i jedna gumka se rosypala na vstřiku když jsme tasili ven, ale pak to jelo normálně
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33491
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Chevrolet Spark 0,8 za studena cuká.
volal mi ted i ten mechanik, já mu psal, že to zas časem začalo cukat, praskla hadička v nádrži od čerpadla, ale to při tvém tlaku nebude tento případ