Dodge Journy 2.0 crd tlak turba

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pramet
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02 črc 2023, 19:22

Dodge Journy 2.0 crd tlak turba

Příspěvek od Pramet »

Dobrý den všem, prosím o nějakou radu už si nevím rady já. Motor 2.0 crd 103 kW, DPF. Nedostatečný tlak turba. Po nějaké době se stane že motor začne dělá stututu při ubrání plynu jako by tam byl benzínový motor s blow off a po té spadne do nouzaku. Při vypnutí motoru a opětovnem nastartování jede motor relativně dobře kontrolka svítí a motor dělá stututu do doby než chybu smažu v ŘJ. Potom auto jezdí bez hlášky ale nemám výkon a turbo nedosáhne aktuálního plniciho tlaku. Zkoušel jsem turbo nastavit, ale to je neúspěšné. Jinak turbo je repas v čem vidím problém, jenže při reklamaci mi řekli že vše ok. Dpf ukazuje zanesení max do 32%.
Trochu napíšu co vše je udělané. Komplet udělaná kontrola podtlakového ovládání. Nový ventil N75. Natlakovane sací potrubí od turba po motor. Výměna ovladani turba. Chladič spolin opraven ventil. Egr nový. Váha nová. Odpojení odvětrávání ventil dekl. Vyčištění sání + klapky.Graf je nahráván kopec 3 rychlost od 1500 ot.
Přílohy
Screenshot_2023-10-13-14-21-53-033_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg
Screenshot_2023-10-13-14-21-53-033_com.AlfaOBD.AlfaOBD.jpg (930.55 KiB) Zobrazeno 1258 x
Screenshot_2023-10-06-15-07-15-436_cn.wps.moffice_eng.jpg
Screenshot_2023-10-06-15-07-15-436_cn.wps.moffice_eng.jpg (709.23 KiB) Zobrazeno 1258 x
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“