AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomiAHH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 lis 2023, 19:54

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od TomiAHH »

pri vymene cerpadla stejny problem bezezmeny cerpadla jsou obe v poradku vstriky jsem mel 2 sady a vzdy furt stejny problem davka cerpadla i predvstrik vse OK cerpadla byla stejny model i typ ale nemyslim si ze by byla furt stejná zavada auto startuje na brnk a v tahu atd jede bez problemu kdy jede teda na 4 pak kdyz jedu furt pod plynem auto se zahreje tak muzu jet klidne 170kmh točit to ale kdyz pustil plyn a brzdím treba do zatačky pak pridam a uz jede na 3 valce (LOL) kdyby bylo neco s cerpadlem vstriky nebo s pistem nebo já uz ani nevim auto nemá vykon a kuckalo by v tahu nebo tak ale proste v tahu auto jede kdyz drzím plyn tak jede :D nesmím ubrat :D
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od volvo pan »

a hulí to,když běží na 2-3? Co zkusit ještě předvstřik na hranční hodnoty a nebo i lehce za. Ty pružiny,jak tady někdo píše,bych taky neměnil resp.bych v nich problem neviděl,ale to stejně poznáš,až a jestli pudeš na ty hydra.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4646
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od martinsidlo »

VAG a měřené hodnoty. Za mě nedává čerpadlo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
TomiAHH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 lis 2023, 19:54

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od TomiAHH »

kdyz jede na 3 tak to hulí bilo sedí kouř smrad nespalená nafta, cerpadlo dava naftu zadné bublinky atd nejdou ani nafta nepadá atd proste dle meho nejaky problem but v hlave nebo cert ví :D a jinak zkousel jsem i u predvstriku zvíšit nad hranici ale bezezmeny proste furt tomu neco vadí :D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4646
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od martinsidlo »

A měřené hodnoty ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
TomiAHH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 lis 2023, 19:54

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od TomiAHH »

merené hodnoty ceho ?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4646
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od martinsidlo »

Motoru. Vstřiky,čerpadlo. Chyba může být i přidřený ventily,prodřené kabely elektriky.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
TomiAHH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 lis 2023, 19:54

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od TomiAHH »

vstriky u rotačky nezjistiš ale koukal jsem bylo to vse k 0 cerpadlo sem projizdel pres vag a ok kabeli ok a ventily noo uvidim az sondam vačku a kouknu na hydra + pruziny nechce se me sundavat moc hlava kdyz vodu nebere netlakuje a komprese OK
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4646
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od martinsidlo »

Vstřiky korekce. Co ukazuje VAG v hodnotách,když to vynechá ? Korekce vstřiků ukáže i ty ventily.
Přidřený ventily poznáš jen při sundání hlavy a pružin.
Jinak už jsi jdu pro věšteckou kouli.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
TomiAHH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 lis 2023, 19:54

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od TomiAHH »

zkusim kouknout ale myslim ze jsem to zkousel a dival jsem se a korekce byly OK ze to davalo vse k nule nic tam nebylo pres 1mg
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Bydliště: Karlovarsko

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od M@ty »

Co tam tedy máš za číslo čerpadla?
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od prka »

Prostě tam má málo paliva v určitém režimu a ty "nejslabší válce" kolabují. Může ještě zkusit snížit číslo voln. dávky na 2,5mg/H, což je sice pod limit novějších motorů, ale starší to měly povoleno. Pokud nechce dát čerpadlo otestovat do Bosch servisu, tak ještě může zkusit změřit tlak v tělese čerpadla a při jeho nízkých hodnotách zkusit ztvrdit pružinu u regulačního ventilu. Elektrikou to podle mne nebude. Pokud by byl problém s N-146 nebo N-108, tak by to diagnostika napsala.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
TomiAHH
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 20 lis 2023, 19:54

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od TomiAHH »

prave zajimavé je ze cerpadlo co tam bylo tak jsem zkusil vse okolo vstriky jiné rozvody kontrola- komplet palivo hadice atd bez publinek vse OK a tak teda rikam si tak teda cerpadlo KO dal jsem jiné ze stejneho motoru cerpadlo fungovalo normalne v tom aute , vse jsem prehodil nastavil a problem furt stejny bezezmeny takze malo paliva to nebude nemyslim si ze by cerpadlo bylo spatne kdyz v jiném aute fungovalo a kdyby davalo malo paliva tak v tahu proste auto by kuckalo nebo pri delším staní by padala nafta dlouhé starty atd tady bude nejaká fakt nevim jaká krpa :D
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od prka »

Když Ti studený motor vrní jako kočička a po sehřátí zlobí, je to důkaz toho, že je nedostatek paliva. Po spuštění motoru je vždy určitá doba /dle ostatních veličin dodaných Řj motoru/, dle kterých je na určitou dobu zvýšená dodávka paliva a zvýšen předvstřik. Proto ten hladký běh motoru. Po zahřátí motoru pak ŘJ nařídí vstřikovat množství paliva dle datového pole v paměti ŘJ. Tohle množství však některým /slabším/válcům nestačí a proto dojde k jejím výsadkům. To se děje zejména po ubrání plynu, kdy požadavek na množství paliva dle zatížení je minimální. Proto nedojde k "výbuchu" v slabém válci a z výfuku jde nespálená nafta. Při věším zatížení motoru /více sešlápnutém plynu/ je větší "záloha" paliva, aby motor nevysazoval.Vyloučíme-li kvalitu paliva, vstřiky, elektriku, málo pravděpodobné závady a nesprávné nastavení motoru, pak se prostor zúží na množství vstříknutého paliva nebo správný okamžik vstřiku. Jestliže se problém nevyskytnul najednou, ale postupně, ukazuje to na čerpadlo, které není schopno dodat odpovídající množství paliva ve všech režimech motoru.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8935
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: AHH 1.9 TDI 66 kw Audi a4 b5 chod na tři válce při studeném startu

Příspěvek od hansdob »

Výstřel do tmy …..
zkoušela se jiná ŘJ motoru?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“