Passat B6 2.0 TDI 2008 BMR nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Adamo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2024, 14:19

Passat B6 2.0 TDI 2008 BMR nouzák

Příspěvek od Adamo »

Zdravím,

kúpil som Passat B6 2.0 TDI 2008 BMR, vymenili sa na aute rozvody, olej v motore a všetky filtre autom som pojazdil za 3 dní 420km a jedneho krásneho dňa, motor zohriaty, 90 idem mimo obce, zrazu som ucitil sklbnutie, počul som prasknutie v motorovej časti a auto zrazu stratilo výkon, otáčky začali padať, rozsvietila sa kontrolka zhavenia,. hláška motor do dilny a auto išlo v nudovom stave. Ide naštartovať, aj sa s ním dá jazdiť, na 1 a 2 zaradenom stupni motor skacka, 3 a vyssie je to relatívne v pohode, ale citit,.že motor nema výkon. Ide z výfuku biely dym, motor si drží stale 90 stupňov, chladiaca kvapalina neubuda. Z motora je počuť taký divný kovovy zvuk, nepravidelný chod, naštartuje hneď aj keď sú mrazí. Samozrejme som auto odstavil, jazdim zatiaľ na inom. Prosím vás, čo by to mohlo byť? Ďakujem za akúkoľvek odpoveď,aby som nezabudol, je to DSG model, jazdené dlhé trate, primarne diaľnica, denne cez 100km, olej meneny pravidelne, motor 15000,DSG 50000. DPF čisté
Naposledy upravil(a) šulda dne 24 led 2024, 20:59, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Úprava názvu. Nejblbější názvy témat. Rada, problém, dotaz, pomoc atd. Světoborci místo pomoc použijí help.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1940
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Re: Problém

Příspěvek od Jirka. »

Cokoliv, třeba nasátá vířivá klapka.
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Problém

Příspěvek od volvo pan »

no,když je to po těch rozvodech,tak bych je zkusil skouknout pro sichr. Jestli je napnutej řemen. Tim bych i začal.
Adamo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2024, 14:19

Re: Problém

Příspěvek od Adamo »

Napadlo ma to, ešte či to nebude tryska, čo by nebolo neobvyklé pri tomto motore ale údajne, ak by to bola tryska, auto by nešlo ani len naštartovať alebo ak aj hej, hneď by motor prestal ísť. Neviem kde je pravda, štvrtok bude auto u mechanika, čo robil rozvody, otázne je, či by sa k tomu priznal. A nevyhovaral sa na trysku alebo nieco iné,.ked pri tryske by udajne motor nešiel a ja som na tom este presiel cca 20 až 30km a doteraz aj pri mrazoch mi to naskočí. A dalo by sa na tom ísť... :kol107:
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Problém

Příspěvek od volvo pan »

ty rozvody zkontroluješ i sám,proto to píšu. Shodíš dekl,ten je na sponky max nějakej šroubek kolem. Napnutej řemen taky poznáš,nesmí bejt jak kšanda. Ale s tim bych nejezdil a ani to už nestartoval. Jinak to může bejt lecos,ale tohle bych zkontroloval hned. Je to snadný a může ti to zachránit dost peněz.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Problém

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak nejprve kontrola rozvodů pokud nevíš jak,řešit s tím kdo to dělal, nemusel nutně udělat chybu může být i problém v díle, já nedávno dělal rozvody na 1.6tdi CXXB a ta napínací kladka se mi vůbec nelíbila,sada Conti,nějak nechtěla šponovat,šla hrozně ztuha a připadalo mi že v ní jakoby přeskakuje,no neměl jsem z toho dobrej pocit
Pak jsem dělal rozvody na CLHA,sada Gates a super,kladka už od pohledu vypadala jinak,krásně dopínala,ručička chodila, prostě jak má ;)
Adamo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2024, 14:19

Re: Problém

Příspěvek od Adamo »

Zajtra sa to dozviem, ale Contitech tam určite dával, rozvody aj pumpu. Ale žeby sa to prejavilo po cca 400km?
Uživatelský avatar
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1227
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: Problém

Příspěvek od dream7000 »

ja by som kukol na turbo
Adamo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2024, 14:19

Re: Passat B6 2.0 TDI 2008 BMR nouzák

Příspěvek od Adamo »

Vytiahnuta hadica z intercoolera....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“