Ahoj,
tak jsem dostal verzi ECU 9
Kazdopadne mne, ale zarazi to plneni sazi, jel jsem jen z Kunratic do Zbraslavy a uz mam od regenerace tohle.
Je to normalni, v jakem objemu by se mela sama pustit ?
Taky se mi zvedla hladina oleje
z IDE00151 stav hladiny oleje 76.488 mm
na IDE00151 stav hladiny oleje 81.388 mm
nebude to vadit tolik nafty ?
Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Re: Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
bude, otazka je ci ti ta nafta v oleji pribudla priebezne ako ho máš, alebo uz po vykonani update sw, neviem co je verzia ecu 9 ale vo vypise z diag najdes cislo sw....pokial ti to pribudlo tak auto neregeneruje, aky je teraz vypiś z diagnostiky rj motora?
Re: Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
Ahoj,
no ted mam max po te regeneraci, to mi delali nouzove po vymene ECU z 5 na 9.
A hned jak jsem sedl po predani do vozu, hned jeste u servisu tak jsem koukl na olej a vidim max oleje misto 3/4 jak bylo driv.
Jelikoz Auto nema klasickou merku oleje, tak muzu jen posoudit merenim pres infotainment. Jinak jak, jsem prijel domu z Kunratic do Komorany/Zbraslav , tak jsem na to koukl v garazi pres VCDS a tohle jsem nameril :
Drive IDE00151 stav hladiny oleje 76.488 mm
Nyni IDE00151 stav hladiny oleje 81.388 mm
Ale netusim, jestli byla chyba v mereni oleje v Sw R.J verze 5 misto 9, ale soudim, ze pri regeneraci tam R.J cpala naftu a redila olej. V audi, jeste nez jsem odjel , jsem se ptal predavaciho technika, jestli se nezhorsi kvalita oleje a on mi rekl, ze dokud si auto nestezuje chybovym hlasenim MAX , tak to nemam resit, jinak to muzu zkusit odsat.
Dalsi vec jak jsem zminoval v logu : , se dost rychle na tak malou vzdalenost pokud byla nouzova regenerace v Audi Kunratice uspesna, hromadi saze. Jestli je to ok ? Auto jeste pri predani melo vodu 90 na budikach, teplotu oleje jsem si bohuzel nevsiml.
Jinak motor nema zadne chyby ve vypisu:
Adresa 01: Motor (J623-CRTC) Labely: Chyba presmerování
Rídící jednotka SW: 4M0 907 401 HW: 059 907 309 B
Díl: 3.0TDI EDC17 H46 0009
Revize: 91H46--- CVN: 5D7B420885D7D21E755A2113
Kódování: 2A2A403A057E050335380000000000000000000000000000
Dílna #: WSC 02878 004 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114M0907401 001013
ROD: EV_ECM30TDI0114M0907401.rod
VCID: 66917BA048EB1B4AB5E-8032
VINID: 9D196AAAA11D05850008814204F027C5DC
Nenalezena žádná chyba.
Readiness: 0 0 0 0 1
Jeste drobnost pred vymenou ECU z verze 5 na 9 , kdyz uz auto melo i rozsvicenou nejen kontrolku chyba pohonu, ale i motoru "vrtulnik" bylo sazi:
IDE00434 Filtr èástic: vypoètená hmotnost sazí 51,38 g
IDE00435 Filtr èástic: namìøená hmotnost sazí 43,32 g
A to mi prave prislo divne, ze mohli udelat regeneraci, kdyz podle visu je max <45g u obou hodnot, jinak hrozi riziko pozaru a navic nevim jestli to RJ. nestopne.
Saze v oleji jsou porad stejne:
IDE00433 Filtr èástic: objem sazí v oleji 0.01 l jak pred tak i po.
no ted mam max po te regeneraci, to mi delali nouzove po vymene ECU z 5 na 9.
A hned jak jsem sedl po predani do vozu, hned jeste u servisu tak jsem koukl na olej a vidim max oleje misto 3/4 jak bylo driv.
Jelikoz Auto nema klasickou merku oleje, tak muzu jen posoudit merenim pres infotainment. Jinak jak, jsem prijel domu z Kunratic do Komorany/Zbraslav , tak jsem na to koukl v garazi pres VCDS a tohle jsem nameril :
Drive IDE00151 stav hladiny oleje 76.488 mm
Nyni IDE00151 stav hladiny oleje 81.388 mm
Ale netusim, jestli byla chyba v mereni oleje v Sw R.J verze 5 misto 9, ale soudim, ze pri regeneraci tam R.J cpala naftu a redila olej. V audi, jeste nez jsem odjel , jsem se ptal predavaciho technika, jestli se nezhorsi kvalita oleje a on mi rekl, ze dokud si auto nestezuje chybovym hlasenim MAX , tak to nemam resit, jinak to muzu zkusit odsat.
Dalsi vec jak jsem zminoval v logu : , se dost rychle na tak malou vzdalenost pokud byla nouzova regenerace v Audi Kunratice uspesna, hromadi saze. Jestli je to ok ? Auto jeste pri predani melo vodu 90 na budikach, teplotu oleje jsem si bohuzel nevsiml.
Jinak motor nema zadne chyby ve vypisu:
Adresa 01: Motor (J623-CRTC) Labely: Chyba presmerování
Rídící jednotka SW: 4M0 907 401 HW: 059 907 309 B
Díl: 3.0TDI EDC17 H46 0009
Revize: 91H46--- CVN: 5D7B420885D7D21E755A2113
Kódování: 2A2A403A057E050335380000000000000000000000000000
Dílna #: WSC 02878 004 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114M0907401 001013
ROD: EV_ECM30TDI0114M0907401.rod
VCID: 66917BA048EB1B4AB5E-8032
VINID: 9D196AAAA11D05850008814204F027C5DC
Nenalezena žádná chyba.
Readiness: 0 0 0 0 1
Jeste drobnost pred vymenou ECU z verze 5 na 9 , kdyz uz auto melo i rozsvicenou nejen kontrolku chyba pohonu, ale i motoru "vrtulnik" bylo sazi:
IDE00434 Filtr èástic: vypoètená hmotnost sazí 51,38 g
IDE00435 Filtr èástic: namìøená hmotnost sazí 43,32 g
A to mi prave prislo divne, ze mohli udelat regeneraci, kdyz podle visu je max <45g u obou hodnot, jinak hrozi riziko pozaru a navic nevim jestli to RJ. nestopne.
Saze v oleji jsou porad stejne:
IDE00433 Filtr èástic: objem sazí v oleji 0.01 l jak pred tak i po.
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Re: Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
rozhodnutie je na tebe, ja by som ten olej vymenil, spolu s filtrom, nafta ho degraduje a tento CRT motor je casovana bomba co sa tyka mazania.....zaroven by som odsledoval to riedenie naftou.....
Re: Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
Ahoj,
a co rikas na ty saze za tak kratkej cas jizdy po regeneraci ?
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Re: Audi Q7 4M - nedela regenerace DPF, jezdim obchvat a mesto
vymen olej a jazdi s tym, netrap sa hodnotami, nemusia byt presne, a to auto uz ma par km za sebou, pokial bude auto jazdit v pohode a regenerovat nemas co riesit