Audi Q7 4M overeni regulacni odchylky vstriky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Audi Q7 4M overeni regulacni odchylky vstriky

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
muze mi nekdo zjistit regulacni odchylky od vstriku ?
Podle VIS je to +-3.0 neni to moc? Nasel jsem to spravne ?

Audi Q7 4M - CRTC 200kw 3.0 Tdi >2016 prevodovka QZW

4M0 907 401 ,ADVMB,3.0TDI EDC17 H46 0005,
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114M0907401 001009
LOG-01-IDE00365_&5.CSV
Vstriky teplota motoru 90
(21.41 KiB) Staženo 7 x
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Audi Q7 4M overeni regulacni odchylky vstriky

Příspěvek od roman1648 »

A rozptyl od -2,5 do 2,5 by se ti libil víc, nebo co konkrétně řešíš ?
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: Audi Q7 4M overeni regulacni odchylky vstriky

Příspěvek od TomasHav »

roman1648 píše: 02 úno 2024, 07:13 A rozptyl od -2,5 do 2,5 by se ti libil víc, nebo co konkrétně řešíš ?
No resim to, kde to najit, podle logu to vypada ok, protoze nejsem ani pres -+1 :)
Proc to resim, mel jsem pocit po koupi, ze slysim takovy cinkavi zvuk na valcich 4-6, tak jsem dal 2 tankovani s Vif a ted je to pryc. Proto jsem chtel kouknout na vstriky. ;) A kdyz tu mam lidi od fochu, tak proc se nedovzdelat, protoze se mi ta odchylka zdala velika :) Zvlastni je to, ze ani Elsa ji nema ale starsi vozy=data je mely, proto tem dotaz. Jak rikam, porad se s tim autem ucim a dalsi duvod bylo, to proc se mi tak zanasi rychle DPF a nedela regenerace -> tak jsem kouknul na vstriky, jestli tam neni duvod nebo dalsi zabava.

Vidis ty rikas -2,5 do 2,5 a VIS mi tvrdi -3.0 do 3.0.
Podle ceho to hledas podle ECU nebo typu auta a motoru?

Měřené hodnoty UDS
vyberte položku v menu:
IDE00365- odchylka vstřikovaného množství: válec 1
IDE00366- odchylka vstřikovaného množství: válec 2
IDE00367- odchylka vstřikovaného množství: válec 3
IDE00368- odchylka vstřikovaného množství: válec 4

TIP! Do okna "Filtr" zadejte kód IDE, ENG nebo MAS pro snadnější hledání v menu.
Start
čekat 20s
požadovaná hodnota: -3,0 - +3,0
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Audi Q7 4M overeni regulacni odchylky vstriky

Příspěvek od roman1648 »

Já nevím no, když to funguje přijde mi top zbytečný do toho hrabat
Jednou jsem řešil něcop podobného kdy zákazník si dovezl svůj super repas vstřik a byl hodnotama ze všech 4 nejhorší..
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: Audi Q7 4M overeni regulacni odchylky vstriky

Příspěvek od TomasHav »

roman1648 píše: 05 úno 2024, 07:18 Já nevím no, když to funguje přijde mi top zbytečný do toho hrabat
Jednou jsem řešil něcop podobného kdy zákazník si dovezl svůj super repas vstřik a byl hodnotama ze všech 4 nejhorší..
JJ ja ti rozumim Romane, mam to stejne, jen mne zajimalo, kdyz se tak rychle zacpalo DPF cim to je :) Tak proto jsem koukl i na vstriky :) Prodejci Vifu se dusuji, ze je v hodny pro DPF a olej je podle normy z AUDI i znacka Castrol EDGE Proffesional Longlife III 5W30. Otazkou je, jestli je dobre tam davat ta ridkej olej, kdyz ma auto skoro uz 200 tis. km najezd? Sice tam pak nacpu jak budu menit olej i nanotech, kvuli prave startum (start/stop) a bolesti s klikou. Ja ho stejne nebudu mit vic jak na 12 tis. km, protoze jezdim hodne mesto 60% ku 40% obchvat. Normalne bych tam daval co do A6 5W40, je to taky 6. val, jenze nema ty vychytavky SCR a DPF. :) Takze nevim co si muzu dovolit, zamerne rikam vickrat dovolit :)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“