Koupil jsem pro dceru před čáskem passata B5,5 2005 96 kw AVF s 6Q GVS no byl to pěkně podelanej paskvil po několika mechanicich ( nebo majiteli nevím těch prasaren byla spousta)
No ale měnil jsem spoustu věci a také jeden kloub včera dcerce vyskočila poloosa z kloubu no a teď jak to???? Po složení to auto najelo asi 3000km a z ničeho nic šup a poloosa venku ….. vůle v nápravě nevidím a nerad bych to opakoval ….. Koukal jsem do elsy a pravá a levá poloosa je rozdílná jenže na autě už nevidím čísla muže být otočení poloos důvod vypadnuti? Nebo co se muže dít že vypadl….. kloub jsem použil GSP používám je pravidelně nemám s nimi problém ale nerad bych to řešil znovu.
Když jsem tohle řešil byli to auta kde byli vůle Napravavach a tak jsem se tomu nedivil.
Passat B5,5 2005 6Q GVS motor AVF poloosy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B5,5 2005 6Q GVS motor AVF poloosy
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Passat B5,5 2005 6Q GVS motor AVF poloosy
Ta poloosa bude asi kratší. Jednou se mě to stalo na trojkovym golfu . Někdo tam predemnou dal krátkou pravou poloosu a mě v rejdu vypadla z kloubu.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4644
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Passat B5,5 2005 6Q GVS motor AVF poloosy
A nebo nebyla správně zacvaklá na pérku,vnější kloub.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené