Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
predem rikam, ze jsem auto nevidel (dost daleko na aktulani moznosti), ale tohle mi rekl bratr do telefonu.
Ze mu jeho Octavie I Kombi r.v. 2001 s motorem AGR obcas pri jizde problikne zhaveni. Nekdo mu vycetl diagnostikou tuhle chybu. Zamerne rikam nekdo, protoze prodavam jak jsem koupil aspon z technicaku jsem z neho vytahnul kod motoru.

Signal zdvihu jehly neduveryhodny.

Jelikoz bratr neni jako ja, ale jezdi dokud to jde a ani nevi, kdy byly na aute delany rozvody. Chci se zeptat, muzou to byt predzvesti koncicich rozvodu, abych ho trochu v jeho pubertastvi krotil (noteeth) ?
Vim, ze by si mohl zmerit ohmicky hodnotu na ridicim vstriku, ale bouzel neni ja (wallbash)

Protoze jeho slova to, ze to ted jede porad dobre, mi klid na dusi nedela, abych nez prijedu nemusel delat GO motoru :?

Dik za nazor
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od hansdob »

No vestecka koule

Signal zdvihu jehly je řidiči vstrik takže zřejmě vadný on či kabeláž ….. a GO motoru kvůli této chybě se dělat nebude
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od tiguan2 »

Kdyby aspon napsal čislo chyby. Go motoru kvůli vstřiku ne ale až prdnou rozvody tak určitě(častečná)
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
to GO jsem myslel, jestli se muze takova chyba objevit kdyz se zacnou chylit ke konci rozvody. Vytahovat remen atd.. nebo to mohlo skocit.

Ano je to vestecka koule.

Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od prka »

Konec životnosti rozvodů nemůže vyvolat tuto chybu. Je jen na uživateli jestli si riskne "potkání" motoru v důsledku enormně vytaženého nebo poškozeného /roztrženého/ rozvodového řemenu.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od TomasHav »

prka píše: 20 úno 2024, 21:16 Konec životnosti rozvodů nemůže vyvolat tuto chybu. Je jen na uživateli jestli si riskne "potkání" motoru v důsledku enormně vytaženého nebo poškozeného /roztrženého/ rozvodového řemenu.
Ja nerikam, ze konci rozvody, ale nevim kdy byly delany. Tak jsem si rikal, jestli to nemuze rozhodnit predvstrik, ze se posune kolo o zub na vacce (skoci to, napr pri nastartovani pokud je remen vytahanej).
Jak rikam, je to pro mne kristalova koule, nevidel jsem tdi graph, nemam zmerenej ridici vstrik, nevim jak vypadaji kabely.
Ale pokud tohle neni druhotna chyba vytahaneho remene, protoze mu to zacalo delat ted. Tak je aspon pozitivni, ze to nikdy nemuze zpusobit takovou chybu jako predzvest. Podle bratra vypada remen ok, ale kazal jsem mu aspon aby ho vyfotil z boku + napinaci kladku. :) Takze uvidim podle fotek, snad mu to jeste 2 mesice vydrzi, pak mu rozvody udelam ;)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od prka »

Může vypadat dobře, ale pokud bude jeho šířka menší než 24 mm, tak je ho třeba hned vyměnit, aby nedošlo k "přeskočení" rozvodů.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od TomasHav »

prka píše: 21 úno 2024, 14:12 Může vypadat dobře, ale pokud bude jeho šířka menší než 24 mm, tak je ho třeba hned vyměnit, aby nedošlo k "přeskočení" rozvodů.
super diky, to jsem nevedel, jako vzdy koukam na zuby a kladku. Kdyz bych nevedel ty intervaly, menil bych automaticky.
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od martinsidlo »

S rozvodama si nezahravej, mohou vyjit hodne draho. Nevis - vymenit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 434
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Bydliště: Blansko

Re: Ovce I motor AGR - signal jehly neduveryhodny

Příspěvek od TomasHav »

martinsidlo píše: 22 úno 2024, 14:30 S rozvodama si nezahravej, mohou vyjit hodne draho. Nevis - vymenit.
To vsechno vim :) Ja je vymenim vcetne pumpy, ale jak jsem napsal auto jsem ani nevidel :) Spis jsem chtel vedet, jestli chyba, ktera je nactena v diagnostice muze byt jako konsekvence koncicich rozvodu, tedy, ze se zacina remem natahovat a tim menit pocatek vstriku :) Z logiky mi to tak vyplyvalo, ale kluci tady mi rekli, ze je to blbost tak nevim. Jak budu mit prilezitost coz je asi nejdriv za mesic , tak rozvody brachovi udelam :) Ja jsem ten posledni, co by resil neco az situace nastane (noteeth)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“