Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Schválně zkus ten Gates, já byl spokojenej
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
z tej INA sady už tiež nemám dobrý pocit. Pumpu od nich už nedávam. Tiež by som chcel skusiť ten Gates
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Objednám si sadu na okuk
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
je to smutné, já slyšel že ina se vyrábí i někde v jižní americe za daleko menší peníze, pokud kvalitu prověřují uchem a dřevěným metrem tak tak z kladek třeba sere mazelina, normální to není, mi se to stalo reklamace uznaná, vrácení peněz, pokud se kladka zadře tak motor se nepotká, kladka je před zadřením velmi hlučná, to už by mělo řidiče alarmovat a jak se zadře řemen vydává kouřový signál jak se pálí o kladku, motor se nepotká, z rozvodů se hulí
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
A znáš ženský jak umí řídit?
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Na to bych se určitě nespoléhal, měl jsem jednoho s Thalií 1.4 16v kde se přidírala pumpa a jako dlouho to hrčelo,kvičelo, jezdil jezdil až řemen prasknul a bylo to...
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
No rozhodně. Spoléhat na to že řidič něco pozná. A ikdyž pozná, tak stejně zastaví až to auto nepojede.
Jak před lety se vysypala pumpa na OIII. Zánovní auto, najeto tak 120 tis. Blbý bylo že asi 300km kdesi v Praze. Tekla voda a dělalo to obrovský randál, ale jako fakt dost. Volal co s tím, říkám mu nech to udělat tam někde, nebo dojedu (těch 300km) a tu pumpu udělám na stavbě na místě. Nebo pošlu odtahovku. A prej to pořeší.A ránojedu do práce a on stál s autem v ulici asi kilometr od naší dílny, výstražné, trojúhelník, si říkám panebože co tu nacvičuje.No dál že to nedojelo.Kufr plný bandasek od vody, do Zlína dojel, ale chyběl ten poslední kilometr. Řemen jak ta pumpa jela šikmo, se dřel o držák a ten poslední kilometr spadnul.. takže z pumpy za 5000 to bylo plus modul vaček za dalších asi 50.
Jak před lety se vysypala pumpa na OIII. Zánovní auto, najeto tak 120 tis. Blbý bylo že asi 300km kdesi v Praze. Tekla voda a dělalo to obrovský randál, ale jako fakt dost. Volal co s tím, říkám mu nech to udělat tam někde, nebo dojedu (těch 300km) a tu pumpu udělám na stavbě na místě. Nebo pošlu odtahovku. A prej to pořeší.A ránojedu do práce a on stál s autem v ulici asi kilometr od naší dílny, výstražné, trojúhelník, si říkám panebože co tu nacvičuje.No dál že to nedojelo.Kufr plný bandasek od vody, do Zlína dojel, ale chyběl ten poslední kilometr. Řemen jak ta pumpa jela šikmo, se dřel o držák a ten poslední kilometr spadnul.. takže z pumpy za 5000 to bylo plus modul vaček za dalších asi 50.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
To je prostě marný, jednou jeden umělec s vyvažováky-pohon čerpadla na Passatu 3C, volá mi že jede z hor a problikává mazání,na volnoběh svítí ( klasika ojeb koncernu ),říkám hned to vypni a sežeň si odtah nebo někde přespěte a ráno to pořešíme ( byla neděle 10 večer ),jo tak že jo, o půlnoci telefonát že dojel skoro dom tak že to asi bude jen čidlo že co jsem mu tam maloval za katastrofický scénáře
Ráno telefonát že by to chtěl dovézt k dílně ale nestartuje to - říkám jakože netočí? Ne, vůbec,jen to cvakne a nic,říkám si tak asi něco v tom zmatku nechal zapnutýho a vybila se baterka, tak to dotáhli,klika natvrdo že s tím nešlo pákou otočit...říkám a to jsi jako normálně dojel jo ??? Nic jsi neslyšel ? No trochu to prý klepalo ale měl jsem strach to vypnout že už to nepojede,no, tak to se ti splnilo,výměna motoru BKP který tehdy byly za 50tis vč turba oprava za asi 75tis. , to i kdybyste přespali v super hotelu a nechali se odtáhnout až domů tak by to stálo 10 tis a ne 80...
Ráno telefonát že by to chtěl dovézt k dílně ale nestartuje to - říkám jakože netočí? Ne, vůbec,jen to cvakne a nic,říkám si tak asi něco v tom zmatku nechal zapnutýho a vybila se baterka, tak to dotáhli,klika natvrdo že s tím nešlo pákou otočit...říkám a to jsi jako normálně dojel jo ??? Nic jsi neslyšel ? No trochu to prý klepalo ale měl jsem strach to vypnout že už to nepojede,no, tak to se ti splnilo,výměna motoru BKP který tehdy byly za 50tis vč turba oprava za asi 75tis. , to i kdybyste přespali v super hotelu a nechali se odtáhnout až domů tak by to stálo 10 tis a ne 80...
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Jo to by se dala normálně napsat knížka. Humorná. Takových příhod mám taky dost. Navíc já dělám auta stav. firmě, tak s tím jezdí lidi, co neumí pomalu hodit lopatu cementu do míchačky, hlavně že má řidičák....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
No, tak o těch mi ani nemluv, ti jsou "nejlepší"
Poslední co mi utkvělo v paměti dostali zedníci pěkný Ducato 2.3jtd,si to pochvalovali jak to krásně jede,jak to topí,že konečně normální auto,no,za dva týdny auto na laně u dílny,kolega to obcházel,z motoru klepec,auto zespod jedno bahno že ani vlastně nešlo vidět že je proseklá vana a olej vychcanej,ve vaně asi půl litru
Prej to jste si nevšimnuli kontrolky a pípání??? Budíky zaskládaný vším možným takže vidět to nešlo a pípání? To prej já neposlouchám,tam pípá pořád něco,pásy,ručka...to bys je fakt nakopal
Poslední co mi utkvělo v paměti dostali zedníci pěkný Ducato 2.3jtd,si to pochvalovali jak to krásně jede,jak to topí,že konečně normální auto,no,za dva týdny auto na laně u dílny,kolega to obcházel,z motoru klepec,auto zespod jedno bahno že ani vlastně nešlo vidět že je proseklá vana a olej vychcanej,ve vaně asi půl litru
Prej to jste si nevšimnuli kontrolky a pípání??? Budíky zaskládaný vším možným takže vidět to nešlo a pípání? To prej já neposlouchám,tam pípá pořád něco,pásy,ručka...to bys je fakt nakopal
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
To mi volal jeden zedník s vysokou školou. Stojím na dálnici, zdechlo to a už to nestartuje, svítí baterka, dojeď. Tak já vzal druhou baterku s tím že spadl řemen, umřel altec nebo tak něco. Dojedu tam dám barerku a nic. Jen startér cvak, cvak. Tak odtahovka do dílny, první laborace co se stalo, sundal jsem startér, ten se točí, tak zkouším točit setrvákem a nic. Ani hni. Tak do řemenice golu, metrovou páku a ani milimiter. Tak jsem sundal vanu, z ní vypadl řetízek a trochu bordela. No na 4té ojnici na tvrdo. Tak zjišťuju co se dělo, že si nevšimnul že to nemaže. A on, že no cosi blikalo a pípalo, ale to je mazda, to semtam někdy něco bliklo. Oprava za 150 tis. Kdyby hned zastavil jak to začalo řvát tak se tomu nic nestalo... Tak se dával celý nový spodek, turbo, hlava...
Ale mají to kluci japonský kvalitní. Kdyby ta ojnice nebyla fialová, jak ji bylo teplo, dal jsem jen šály a jezdilo by to. Ta klika nebyla ani sedřená. Jak zrcadlo hladká. Jen se natavila kompozice a tím se to raflo. Ale když už se to rozdělávalo že se překontroluje ta ojka, tak že to aspoň překruhujem, no nakonec se dal nový spodek za asi kilo
Ale mají to kluci japonský kvalitní. Kdyby ta ojnice nebyla fialová, jak ji bylo teplo, dal jsem jen šály a jezdilo by to. Ta klika nebyla ani sedřená. Jak zrcadlo hladká. Jen se natavila kompozice a tím se to raflo. Ale když už se to rozdělávalo že se překontroluje ta ojka, tak že to aspoň překruhujem, no nakonec se dal nový spodek za asi kilo
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Dobre story nevie či sa má človek smiať alebo plakať dufam že nám to admin nezmaže
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Kladka INA po dvanácti kilometrech!
Smazat může, ale doufám že bez toho žlutého ovoce
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km