Zdarec,
na T5 1.9TDI 75kW BRS jsem zjistil nefunkční klapku na sání V157. Při testu akčních členů se nehýbala a začala fungovat vždy až potom, co jsem jí trochu postrčil. Žádnou chybu auto nepsalo (a to ani za jízdy). Ale je to líný jako prase. Nechtělo se mi s tím moc laborovat, jelikož jsem si nebyl jistý výsledkem, a tak jsem koupil novou klapku Pierburg..
Klapku jsem tam namontoval a... světe div se... funguje úplně stejně jak ta předchozí. Dokud do ní prstem nedrbnu, tak se nehne. Potom už běhá bez problémů až do doby, než ji nechám nějaký čas odpočinout. Pak se problém opakuje.
Nějaký tipy po čem jít? Díky!
T5 1.9TDI 75kW BRS klapka sání V157
Moderátoři: šulda, Moderátoři
T5 1.9TDI 75kW BRS klapka sání V157
Naposledy upravil(a) šulda dne 21 bře 2024, 14:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Re: Klapka sání V157
Jojo.. Zajímavé je, že když to pustím za běhu motoru, tak se zavře a motor chcipne. Jde nejak funkce ověřit za jizdy v měřených hodnotách? Dik!
Re: Klapka sání V157
A čo čakáš, že tá klapka má za jazdy robiť?
Používa sa pri vypnutí motora. Zaškrtí vzduch a motor zhasne bez rachotu s menšou kompresiou.
Používa sa pri vypnutí motora. Zaškrtí vzduch a motor zhasne bez rachotu s menšou kompresiou.
Re: T5 1.9TDI 75kW BRS klapka sání V157
Ja se někde dočetl že se to přes tu klapku nejak reguluje množství vzduchu v závislosti na egru. Chápu, asi ne
Re: T5 1.9TDI 75kW BRS klapka sání V157
Na SDI sa priviera, keď sa otvára EGR, inak by si motor z výfuku nepričuchol skoro vôbec. Ale na oturbenom dízli neviem o tom, že by pracovala za chodu.