Golf IV ASV 1749VB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0
Golf IV ASV 1749VB
Zdravím, koupil jsem golfa s 81kw asv rotačkou. Je tam osazené turbo z ARL, ale cooler je původní a vstřiky jsou pravděpodobně taky sériové. Jaký je bezpečný výkon pro tyto komponenty a jaký by byl potencionálně největší výkon, který by se z toho dal dostat?
Re: Golf IV ASV 1749VB
Ty vstřiky to dost omezují. Tam bych přidal. Pak se můžeš dostat kolem 110 kW bez křečí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0
Re: Golf IV ASV 1749VB
Takže vstřiky pustí cca kolik? Na budíku tlaku turba je 1.5-1.6bar
Re: Golf IV ASV 1749VB
ASV je Euro3, trysky jsou poměrně malé. Přesné číslo nevím, je to někde tady na fóru. Lepší by byly PP764, pořádně nastavit a seřídit otvírací tlak a bude to úplně jiný svezení.
Jestli máš plnící tlak 1,5 - 1,6, už je to na čipu. Někdo do toho musel sahat. Motor ASV v sérii má něco malinko přes 1, mám pocit 1,05.
Jestli máš plnící tlak 1,5 - 1,6, už je to na čipu. Někdo do toho musel sahat. Motor ASV v sérii má něco malinko přes 1, mám pocit 1,05.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0
Re: Golf IV ASV 1749VB
Je tam turbo z ARL právě, ale vstřiky jsou origo nejspíš
Re: Golf IV ASV 1749VB
Je jedno, co tam je ta turbo. Pokud bude origo soft, bude i turbo z lokomotivy tlačit to, co má v softu. Pokud tlačí víc, je to čipovaný.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0
Re: Golf IV ASV 1749VB
Ano, je tam soft, jen nevím, jaky by mohl byt s tema origo vstrikama výkon. Hledal jsem na fóru a nic podobného jsem nenašel :/
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: Golf IV ASV 1749VB
Hlavne vetsi IC,serie ma co delat s 130PS.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0
Re: Golf IV ASV 1749VB
Všechno plánuju, cooler asi pristi tyden, ale vstriky si jeste netroufam sam urcite. S lepsim coolerem by pustily vstriky kolik? Zkousel nekdo vodou chlazeny seriovy cooler? Natáhnout hadicku od ostrikovaciho systemu a sprayovat na cooler 50/50 voda alkohol
Re: Golf IV ASV 1749VB
Vstřiky pustí pořád stejně nafty. A je fakt úplně jedno, jestli tam máš cooler třeba jak vrata od stodoly.
Ty tomu asi moc nerozumíš, viď?


Ty tomu asi moc nerozumíš, viď?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Golf IV ASV 1749VB
To je borec jak chce ostrikovat cooler


Pokud chceš větší cooler ok, ale dej i jiny vstriky jak ti píše marek a pak znova chip nejlíp na brzde a víš kolik máš kw
Pokud chceš větší cooler ok, ale dej i jiny vstriky jak ti píše marek a pak znova chip nejlíp na brzde a víš kolik máš kw
Re: Golf IV ASV 1749VB
Asi moc kouká na divoký americký filmy.
Ale člověk, co si myslí, že montáží většího cooleru mu trysky dají víc nafty, by měl chodit pěšky.
Ale člověk, co si myslí, že montáží většího cooleru mu trysky dají víc nafty, by měl chodit pěšky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)