Chyba G235 vysoká teplota spalin

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lusanty
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2024, 13:05
Odpovědi: 0

Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Lusanty »

Chybový kód G235 vysoká teplota výfukových spalin před turbem 2.0tdi 125kw po úpravě software, vstřikovače a dpf v pořádku. Co by to ještě mohlo způsobovat?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od reesha »

Software. Buď rád že se jim kromě jiných bezpečnostních limiterů nepodařilo odstranit i tuto hlášku. Kdyby věděli jak to udělat, tak to udělají a auto nic nepíše .. tímto máš menší riziko že to utavíš a buď za to rád.

Takhle se prostě dělá tuning v 99% případů. Evidentně nenajdeš téměř nikoho, kdo by investoval svůj čas a peníze, aby to dělal pořádně. To je důvod, proč jsou naše úpravy dražší a toto je funkční rozdíl od těchto úžasných výtvorů.

:lol2:
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Lusanty
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2024, 13:05
Odpovědi: 0

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Lusanty »

Děkuji za odpověď, už to řeším zřejmě budu dávat zpět origo mapu a podle toho se uvidí, jinak snímač ukáže teplotu 930° a poté když se hned neubere oznámí tuhle chybu
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od reesha »

Jen pro info, konstrukční max. teplota originálního turba je nějakých 840°C .. to je teplota, kterou turbo dlouhodobě snese a výrobce za to ručí.

Nekompetentní osoba, která tu mapu připravovala, odstranila některé bezpečnostní limitery. Jinak by ses té teplotě ani nepřiblížil.
Ale buď rád za to, že nedokázala odstranit všechny. ;)

Mimo to tě ale můžu uklidnit - toto je problém 99% úprav na trhu a auta fungují jen proto, protože to lidé využívají jen chvilku, nebo vůbec. Horší je to u těch, kteří opravdu častěji šlápnou plný plyn. :mrgreen:
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Lusanty
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2024, 13:05
Odpovědi: 0

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Lusanty »

No z toho mi plyne že je vlastně nejlepší nechat auto v sérii a jen se o něj dobře starat. Já vím že je úpravců kteří opravdu umí a vědí že bych je napočítal na prstech jedné ruky, ale v čem je teda hlavní problém když tak důležitá hodnota je přehlízena u téměř všech co nabízí Chiptuning? Já si si třeba auto hlídám i přes diagnostiku a sleduji hodnoty za jízdy, ale co potom ti, kteří jenom drží věčně podlahu a neví co se děje jen mají radost jak to letí než se něco stane. A o tom by to být nemělo..
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od reesha »

Máš naprostou pravdu, ale obávám se že je to napříč všemi obory.

Rychle něco nahrát, zkásnout peníze a o moc se nestarat. Takhle to funguje. Stačí ti kabel z aliexpresu a nějaká mapa za pár korun.

Ono testovat motor dny, týdny, nebo dokonce měsíce, tak jak to děláme neustále my ... to je samozřejmě nerentabilní.
A co hůř - ještě potřebuješ někoho, kdo tomu fakt rozumí, a toto know how se nenaučíš za měsíc, ani za rok. To stojí strašné peníze.

Nevědomost je přece lepší a jednodušší.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Jarda S. »

reesha píše: 24 srp 2024, 16:21 Stačí ti kabel z aliexpresu a nějaká mapa za pár korun.
čínan spolu s kabelem dodá i nějaký mapy (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Lusanty
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2024, 13:05
Odpovědi: 0

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Lusanty »

Už mám soft opraven a je po problému, jen tam není z nějakého důvodu to co by mohlo, jen lehké zvýšení a to je v pořádku, ale občas se to asi stává že se motoru něco nelíbí..jen se ještě zeptám mám 2.0tdi 125kw, 350nm již Common rail, jaké hodnoty jsou pro něj ještě snesitelné se týče kW a točivého momentu na sériových komponentech a dá se mu ještě něčím pomoci pro lepší odezvu a pocit z jízdy kromě softu za rozumné peníze jako např vstup sání do turba či lepší intercoller?
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od tatko Tom »

Lusanty - napíš mi súkromnú správu.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od reesha »

Já ti řeknu jak máš soft opravený - tak jak to teď dělá 95% tunerů.

Jsou změněné linearizační mapy pro teploty senzorů - tedy přepočty z napětí senzoru na hodnotu. Takže je tam klidně 1000°C a jednotka si myslí, že je tam 800°C

:lol2:

Nikdy víc neukáže. Ano, tuto opravu vídám denně. Stačí vyčíst sw a podívat se
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Lusanty
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2024, 13:05
Odpovědi: 0

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Lusanty »

A to by mi teda kecal v tom případě i snímač? Možná že u mě to opravdu bude teď lepší protože se šlo s výkonem o něco
dolů a ta teplota výfukových spalin je v plný zátěži stejně vyšší a přibližuje se k té hranici 930 ale již to nepřekračuje, bylo ubráno na palivu a asi i trochu na tlaku turba, teď úplně nevím co tam mám za hodnoty, musel bych na válcovou zkušebnu.
Teď mě napadá dá se to vůbec udělat když se zvyšuje relativně podstatně výkon aby ty teploty nebyli vysoký a celý ten upravený software byl plně v pořádku pro ten daný motor a třeba i lepší co se týče řízení motoru než ten seriový?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od reesha »

930°C bych si nedovolil na autě nechat (wallbash). Jsou to blázni, ale spíš neví co dělají.
A jen doufej že nezměnil ty linearizace, co dnes snad všichni dělají. :doh:

Jak jsem napsal, konstrukční teplota VNT turbodmychadla je 840° (+/-). Co DPF? Mrkni do ceníku kolik stojí.

Samozřejmě že to jde naladit tak, aby to mělo výkon a ty parametry byly ok, ale to by o tom museli něco vědět a ještě do toho investovat další čas (=peníze)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Lusanty
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2024, 13:05
Odpovědi: 0

Re: Chyba G235 vysoká teplota spalin

Příspěvek od Lusanty »

No každopádně to budu i tak sledovat, zatím se to jeví lepší než to bylo a a doufám že ty hodnoty jsou teda skutečné?
A to DPF taky hlídám a vzhledem k tomu že najíždím docela dost km tak se drží v dobrém stavu a vypaluje cca co 800km i víc a bylo už měněné za origo nové prvním majitelem takže v tomhle docela klika. Jinak je pořád možnost to dát čistě do série ale zatím to ponechám v tomhle nastavení a uvidí se :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“