Řehtání při akceleraci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Řehtání při akceleraci
Ještě to zkusím tady- Ford Transit Custom 2,2Tdci. Repasovaný motor, nové čerpadlo, vstřiky atd.Bylo to chipovaný+zaslepený a softw. odstavený EGR.Po výše zmíněné opravě bylo vše OK.Po ujetí cca 500km jsem se ale rozhodl dát raději zpět originální software přímo ve Fordu.Od té doby mě sere toto-za studena je motor OK,ale při takové nějaké střední teplotě při akceleraci tak jako by klepe nebo řehtá. Když se motor ohřeje úplně, je to OK. Laboroval jsem tedy s tím zaslepeným EGRem- záslepku jsem vyndal, ale to klepání bylo ještě horší. Říkal jsem si teda, že ten originální software je asi na hovno
a je tam zase zpátky ten chip+odstavený EGR, ale dělá to pořád, takže tím to asi taky není
Je tam nějaké čidlo teploty nasávaného vzduchu? Nebo dá se třeba kalibrovat váha vzduchu?Jo a další věc- na 5.kvalt při rychlosti 100km/hod a 2tis otáčkách to začne řehtat jako bych to zapnul nějakým vypínačem (ne postupně, ale hned,prostě bum a řehtá to) A to dělá jen za tepla. Nedělá to za studena a když probíhá regenerace,která teda mimochodem teď během cca 600km proběhla 4x...Prej řeším hovna, ale mě to tak nepřijde... Dík za reakce...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Řehtání při akceleraci
naprogramuj vstřiky do řj motoru a máš pokoj 

Re: Řehtání při akceleraci
To jsme samozřejmě udělali. Vypadá to, že to dělá turbo... To je tak to jediný co je ještě původní...
