Stránka 1 z 1

O2 1,9TDI PD BKC korekce

Napsal: 14 led 2025, 12:41
od lesek
Muze nekdo poradit co se deje se vstrikama na 1. a 4. valci. At to nemenim pro nic za nic. Komprese dobre, vsechny na horni hranici, zahrate, najeto ~ 325tis.. Vstriky podle vseho puvodni. Diky

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Napsal: 14 led 2025, 12:56
od Woko_O
No a dělá to něco? Nebo proč s tim chceš něco dělat?

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Napsal: 14 led 2025, 13:37
od lesek
Nekdy to pri popojizdeni v kolone cca 1200ot na jednicku/dvojku jakoby "zatarokuje". Pri neutralni poloze plynu, ani nepridavam ani neubiram... Jinak to nic nedela. Udrzba... prochazim to, chci tam dat VBcko a nechat vstriky. Hlava nove sachty a gumicky pred 40tis.km. Dik

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Napsal: 14 led 2025, 13:37
od lesek
Polohy vacky a kliky je na pripravky.

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Napsal: 14 led 2025, 14:10
od Woko_O
Dokud to startuje, jede to, nehulí, zbytečně bych to nevyndaval.

Korekce jsou v pořádku. Ideální se pohybovat někde od -1,5 do + 1,5 (max -2 až + 2). Cokoliv nad už může značit nějaký problém na vstřiku.

V kanále 23 je dobrý se pohybovat co nejblíže 0. Limit je zhruba -50 až +50. Je to jakási časová odchylka pro vstřikování. Mínusový hodnoty můžou znamenat problém s dovávkou paliva (filtr, vzduch v naftě, nafta protejká kolem gumiček, apod.)

Všechno to ale je jak to chce jednotka, ne jak funguje daná komponenta.

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Napsal: 14 led 2025, 17:02
od lesek
Diky, necham to tak jezdit.