Ahoj, prosím o radu. Auto mi padá do nouzáku a samozřejmě je to většinou při jízdě do mírného nebo prudčího kopce. Pročetl jsem spoustu článků a tudíž i možné příčiny/závady.
Došlo tedy k výměně: EGR ventilu, ventilu N75, ventilu tlaku výfukového systému, váhy vzduchu (za jetou, nikoli za novou), zkontrolovány a vyměněny některé hadičky (např. k EGR ventilu, k N75, k paliváku, ventilu tlaku výfukového systému).
Auto stále padá do nouzáku, avšak velmi nepravidelně. Jednou ujedu 300km bez problému a podruhé během 40km mi to spadne 4 do nouzáku. (po každém nouzáku jsem vypnul a nastratoval motor, kdy po tomto šlo vše opět dobře)
Dnes jsem dělal logy na kanálech 3, 10 a 11. Evidentně tam mám rozdíl mezi aktuálním tlakem a požadovaným tlakem. Koukl by se na to prosím i někdo jinej a poradil možnou závadu nebo co zkusit dále? Napadá mě zkusit koupit nebo vyčistit MAP senzor a asi novou váhu vzduchu. V poslední řadě bych to viděl na samotné turbodmychadlo, ale snad z těch logů půjde určit něco bližšího. Předem díky
Fabia 1 1.9 TDi 74 kW (ATD) padání do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1 1.9 TDi 74 kW (ATD) padání do nouzáku
Naposledy upravil(a) šulda dne 26 bře 2025, 10:26, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Re: Fabia 1 1.9 TDi 74 kW (ATD) PADÁNÍ DO NOUZÁKU
moje oči tyhle logy moc teda nepobírají.....může být zasraná regulce na turbu, nebo banka ko. odpojit banku a vyzkouset
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Re: Fabia 1 1.9 TDi 74 kW (ATD) padání do nouzáku
No, asi tak..
Co je ventil tlaku výfukového systému ??
Za mě turbo ven,nechat vyčistit,nová baňka, nastavit a bude pokoj, u toho samozřejmě vyčistit sání
Co je ventil tlaku výfukového systému ??
Za mě turbo ven,nechat vyčistit,nová baňka, nastavit a bude pokoj, u toho samozřejmě vyčistit sání