
OIII 2.0TDi rachot při vypalování DPF?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OIII 2.0TDi rachot při vypalování DPF?
Kluci zajímavá věc se kterou jsem se nesetkal...kolegovo služební v práci,popojížděli jsme v koloně,slyším že jedou větráky ale venku zima asi 12°C, říkám si jo,začala vypalovat, asi po minutě když se to rozjelo najednou skřípot,rachot jak když se sype železářství,hned zastavil,otevřel kapotu,chvíli to na volnoběh ještě rachotilo a skřípalo zezadu motoru ale jakože dost a pak najednou ticho,normální chod motoru,vše cajk,dojeli jsme asi 50km na firmu,vše normální i výkon,žádný pazvuky z turba pískání nebo tak...přísahal bych že to šlo právě z turba,mohlo se něco v motou uvolnit nebo třeba ukápnout žhavka a vletět do turba? Vím že je to už troch sci-fi ale co jiného by to bylo? 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4984
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: OIII 2.0TDi rachot při vypalování DPF?
To mohlo byt cokoli. Ocekavejte necekane.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: OIII 2.0TDi rachot při vypalování DPF?
Jo to asi jo, ale že to samo téměř hned přestalo a bez následků ? To se mi právě nezdá...
Zkoušel to pak i prohnat a vůbec nic, většinou když něco vletí do turba tak je to nevratné poškození
Zkoušel to pak i prohnat a vůbec nic, většinou když něco vletí do turba tak je to nevratné poškození