Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Napsal: 26 čer 2025, 06:40
Ahoj všem.
Nějak nevím co mu aktuálně provést.
Tak mě začala zlobit jedna z mých 2,5 tdi
samozřejmě ta na které mi vlastně záleží nejvíc. Asi se mstí za prohlášení že na podzim všechny půjdou ……
Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi V6 čerpadlo 106E
Začali dlouhé opravdu dlouhé starty za tepla. Čím teplejší je tím horší je start. Pokud je studený a stoji klidně měsíc chytne na otočení …
Závadu nepíše žádnou. Teplota motoru v motorovce i budíkách odpovídá realitě , vzduchu také.
Zjistil jsem že teplý nejlépe chytne když točím dvakrát třikrát krátce než když s ním motám jak trumpeta 20-40sec studený nebo po dlouhý době opravdu na otočení.
Vzduch v palivových trubkách nula nafta opravdu nepadá.
Předvstřik (resp asi spíš povstřik) v toleranci a krásně reaguje.
Motor loni po GO tlaky ma jak nový motor. ND originál zadný engineteam vačky a pod. Vše origo vw group.
Čerpadlo originál bosch ( žadný repas) před cca 70000 vstřiky kompletní nový všech 6 originál bosch ( komplet ne jen špičky) před cca 70000km
Vše ostatní aktuálně od GO orig stav žádné úpravy. Před GO jsem to měl trochu upravený teď od GO by měl byt poslední originální SW co je k dostání. Ale problem teplych startu přišel až cca po 10 tis od go a zhoršuje se.
Olej v motoru vyměněn již čtyřikrát po cca 3t,5t,10t a teď mam před výměnou najeto cca 8t ( v 10 měním) vždy byl a je uplně čisty jak kdyby nebyl ani z dieselu.
Nějak nevím co mu aktuálně provést.
Tak mě začala zlobit jedna z mých 2,5 tdi
samozřejmě ta na které mi vlastně záleží nejvíc. Asi se mstí za prohlášení že na podzim všechny půjdou ……
Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi V6 čerpadlo 106E
Začali dlouhé opravdu dlouhé starty za tepla. Čím teplejší je tím horší je start. Pokud je studený a stoji klidně měsíc chytne na otočení …
Závadu nepíše žádnou. Teplota motoru v motorovce i budíkách odpovídá realitě , vzduchu také.
Zjistil jsem že teplý nejlépe chytne když točím dvakrát třikrát krátce než když s ním motám jak trumpeta 20-40sec studený nebo po dlouhý době opravdu na otočení.
Vzduch v palivových trubkách nula nafta opravdu nepadá.
Předvstřik (resp asi spíš povstřik) v toleranci a krásně reaguje.
Motor loni po GO tlaky ma jak nový motor. ND originál zadný engineteam vačky a pod. Vše origo vw group.
Čerpadlo originál bosch ( žadný repas) před cca 70000 vstřiky kompletní nový všech 6 originál bosch ( komplet ne jen špičky) před cca 70000km
Vše ostatní aktuálně od GO orig stav žádné úpravy. Před GO jsem to měl trochu upravený teď od GO by měl byt poslední originální SW co je k dostání. Ale problem teplych startu přišel až cca po 10 tis od go a zhoršuje se.
Olej v motoru vyměněn již čtyřikrát po cca 3t,5t,10t a teď mam před výměnou najeto cca 8t ( v 10 měním) vždy byl a je uplně čisty jak kdyby nebyl ani z dieselu.