Octavie 2 1.9 PD 77kw BXE Kouří a vibruje v tahu výkon má
Napsal: 19 črc 2025, 07:20
Zdarec chlapi už 3 dny bádáme na problému u dvojkové octavie 1.9 pd 77kw motor BXE. nájezd 340 tis km
Z ničeho nic auto začalo vibrovat a hulit černě v tahu. Napíchli jsme diagnostiku a hodnoty na vstřikách byli špatný tak jsme je vyměnili udělali rovnou rozvody jelikož nebyli dělaný 12 let a 200 tis km. Před třemi měsíci tam někdo dělal egr ventil skrz emise a diagnostika ukazuje že v omezovači se egr ventil otevíra na 96 procent tak jsme ho zaslepili ale taky beze změny. Hadice od turba jsem procházel ale nikde žádna dirka ani fučení ve spojích jsou lechce od oleje ale to muže být tím že mu teče ventilové víko. PO odpojení čidla na hadici od turba kouř zmizí ale zmizí i výkon a tím pádem nejdou citit vibrace dali jsme nové čidlo a beze změny. Napadá vás co by to mohlo být? Díky
Z ničeho nic auto začalo vibrovat a hulit černě v tahu. Napíchli jsme diagnostiku a hodnoty na vstřikách byli špatný tak jsme je vyměnili udělali rovnou rozvody jelikož nebyli dělaný 12 let a 200 tis km. Před třemi měsíci tam někdo dělal egr ventil skrz emise a diagnostika ukazuje že v omezovači se egr ventil otevíra na 96 procent tak jsme ho zaslepili ale taky beze změny. Hadice od turba jsem procházel ale nikde žádna dirka ani fučení ve spojích jsou lechce od oleje ale to muže být tím že mu teče ventilové víko. PO odpojení čidla na hadici od turba kouř zmizí ale zmizí i výkon a tím pádem nejdou citit vibrace dali jsme nové čidlo a beze změny. Napadá vás co by to mohlo být? Díky