Zravím odborníci. Chtěl bych se zeptat co by mohlo způsobovat následující věc (zatím to není až takový problém):
Nepravidelně se po nastartování stává, že někde něco slabě a rytmicky kovově cvaká (jakoby nějaký ventil) a potom se zdá, že nemá optimální chod.
Naopak se někdy stane, že po nastartování nic cvakat nezačne a v tom případě je motor slyšitelně tišší, má vysloveně sametový zvuk, jde o něco lépe a plynuleji do otáček, rychleji se zahřívá a spaliny nejsou po studeném startu tak "náklaďákovité" jako v prvním případě. Díky za reakce.
Problém 1,9 TDI 66 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém 1,9 TDI 66 kW
VW Golf 3 Variant 1,9 TDI 66 kW (typ ALE) 1998
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Na VAGu to zatím nebylo, zatím jsem si říkal, jestli někdo neřešil něco podobného a nebude vědět.
Motor chytá bezvadně studený i teplý. Nijak extrémně po zahřátí nekouří. Jiných projevů, než jsem se snažil popsat, jsem si v té souvislosti nevšiml.
Tak jsem si říkal (jak tak pročítám různé příspěvky), jestli by se nemohlo jednat třeba o ten ventil N75 nebo podobně. Podotýkám ale, že nejsem odborník. Na něco takového usuzuji podle toho jemného cvakání.
Motor chytá bezvadně studený i teplý. Nijak extrémně po zahřátí nekouří. Jiných projevů, než jsem se snažil popsat, jsem si v té souvislosti nevšiml.
Tak jsem si říkal (jak tak pročítám různé příspěvky), jestli by se nemohlo jednat třeba o ten ventil N75 nebo podobně. Podotýkám ale, že nejsem odborník. Na něco takového usuzuji podle toho jemného cvakání.
VW Golf 3 Variant 1,9 TDI 66 kW (typ ALE) 1998
Ano, když stojím před autem, tak se mi zdá, že to jde někde z míst kolem palivového filtru. Ale je fakt, že u auta je těžko poznat, odkud jde zvuk. A je to takové jemné a rytmické. Přirovnal bych to k nějakému spínači. Při běžícím motoru to ale jasně slyším, když stojím vedle.
VW Golf 3 Variant 1,9 TDI 66 kW (typ ALE) 1998