Co na to motor s 200tis?... cip na Peugeot HDI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Co na to motor s 200tis?... cip na Peugeot HDI

Příspěvek od tmracing »

Pred nejakym casom som zhanal nejake info o bezpecnosti cipovania HDI motorov... kazdy si povedal svoje takze som to nechal nakoniec tak... ale jedna vec mi nejde do hlavy... ak sucasne HDI 1.6 ma 110PS a aspon co som sa s par ludmi bavil tak vnutorosti vyadaju oproti tej 2.0 110PS dost biedne, tak ta 2.0 by potom mohla zniest nejaky ten narast vykonu v pohode nie?... jj je mi jasne ze v motore musia stupnut tlaky pri spalovani podobne ako plniaci tlak turba... ale vrastie tak moc aj opotrebenie? ma toto nejaky vplyv aj na vstrekovaciu sustavu? ved napr turbo... ked uz tak by sa dalo dat ine (asi vacsie:-).. urcite sa najde nieco co bude dobry kompromis zivotnost/vykon).. ktore zvyseny plniaci tlak ani nepostrehne.... jj viem ze tym sa vsetko viac opotrebuva ale ide o to ze trebars ak ten motor vydrzi normalne ja neviem napriklad milion km a po tomto vydrzi 700 tis tak je to v pohode... no ak by to malo znamenat napr z toho miliona na nejakych 300-400 tis tak je to uz na zvazenie... potom postavim otazku inak... co vsetko vykuchat na to aby sa cip nepodpisal na zivotnosti motora?... nanajvys kazdy povedal ano lebo, nie lebo, ok ak nie tak co vsetko pre to aby ano?... netvrdim ze to idem robit ale trosku mi to vrta hlavou :-)
Peugeot 406, HDI, 110ps
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“