Kolísání otáček ve VAGu

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Kolísání otáček ve VAGu

Příspěvek od TomasH »

Mám dotaz, ohledně VAGu jsem nováček. Když napíchnu moji Octávii rv02 na VAG ještě dost studenou (třeba 40C) tak tam kolísají otáčky 882-920, pak jak je to teplé se to ustálí na 903. Vím, že se má měřit auto zahřáté, ale zajímá, mě jestli je to normální, nebo může být něco v háji. Díky moc.
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Re: Kolísání otáček ve VAGu

Příspěvek od Batezip »

TomasH píše:Mám dotaz, ohledně VAGu jsem nováček. Když napíchnu moji Octávii rv02 na VAG ještě dost studenou (třeba 40C) tak tam kolísají otáčky 882-920, pak jak je to teplé se to ustálí na 903. Vím, že se má měřit auto zahřáté, ale zajímá, mě jestli je to normální, nebo může být něco v háji. Díky moc.
To bude asi normální, mě to u Venta 95, TDI 66 dělá úplně totéž.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zkus vyčistit klapku, pokud nejde úlně lehce, tak to nastavovač volnoběhu nedokáže plynule uragulovat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“