Stránka 1 z 1

co je tento ventil????cerpadlo bosch

Napsal: 18 lis 2007, 11:21
od ciko
neviete mi porati? ked je auto studene tak to obcas odtial tecie, ale iba ked to je studene



http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=31254
tu su tie obrazky neviem to sem dat ...

Napsal: 18 lis 2007, 12:00
od dvorky1
mám na Fordu čerpadlo z Golfa 1,6 TD a je to to samý čerpadlo a párkrát jsem taky pozoroval únik paliva tímto otvorem. Pak se to zřejmně ucpalo či co a už to neteče :-) Ten vršek je pro turbo, zřejmě je tam membrána, která pracuje s talkem od turba a tím pádem dává více nafty. Tak jestli to není jen nějakej přepad??Někde na foru jsem viděl fotky tohodle čerpadla jak má rozebranej ten vršek

Napsal: 20 lis 2007, 19:55
od ciko
haalooo, neverim ze tu niesu odbornici na cerpadla.... pomozte mi prosiim :?

Napsal: 22 lis 2007, 17:56
od pekari
Ta membrána co je uvnitř má takovou tyčku s kónusem na konci o kterou se opírá kolík ,který podle polohy (zaleží jestli je vyjetý nebo zamáčkly) podle tlaku turba reguluje množství nafty při vyších otáčkách.Nafta z čerpadla prosakuje přes kolík pod membránu a ten šroub z boku to je odvzdušnění pod menbránou.Je to popsané tady na foru v tématu ,,Jak na zlepsení TD´´http://ww.dieselpower.cz/forum/viewtopi ... &start=105

Napsal: 25 lis 2007, 20:24
od frenky
membrána pouze porovnává atmosférický tlak (+pružina) a přetlak za turbem, takže nad membránu jde tlak od turba hadičkou, pod membránu tímto otvorem, myslím, že je to tam ucpané ještě nějakým filcem nebo co to je.
Jinak jak psal pekari, ten kolík jde z prostoru pod membránou přímo do vnitřku čerpadla a je uložen jen v asi bronzovém poudru, takže by se tam teoreticky při vyšších otáčkách (vyšší tlak v čerpadle)mohlo trochu nafty nebo něčeho jiného dostat, pokud by tam ten kolík byl volný