Golf 1.9 TDI AJM - ztráta výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Golf 1.9 TDI AJM - ztráta výkonu

Příspěvek od vlagik »

Zdravím,

mám problém ohledně jízdy.
Motor ztrácí výkon.
1° je v pohodě, 2° při 3500 a trojka při 3 000 ot. ztratí výkon. Motor už pak moc netáhne.
další 3 stupně mají jen sekundový náznak tahu a pak motor uvadá. Jde vytáčet, ale nechce se mu-malý výkon. :x

Motor nekouří, VAG hlásí jen sporadicky závadu tepl. čidla.
Spotřeba nevzrostla. :?

AGR ventil jsem odpojil a nic jsem nepoznal.
Zkoušel jsem ho a funguje (přepíná).
regulaci natočení lopatek Turba jsem promazal.

Může to být třeba El. mag. ventil?

Díkes.
Hadice jsou čisté, průchodné.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

A jaký hodnoty dává váha vzduchu?
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

..ja bych to videl na vahu vzduchu.....a nebo bude turbo upoustet vzduch do vyfuku
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

A co naftovej filtr??
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Sorry, zapoměl jsem:
váha vzduchu ne, protože jsem zkoušel novou. Bylo to sice lepší, ale odstraněno.
všechny filtry vyměněny.

Zajímavá poznámka:
Po zimě jsem myl motor tlakem vody (ne pára, ne saponát).
A motor pak šel normálně. Ale do týdne bylo opět při starém... :(
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Nevíte, kolik stojí nový AGR ventil a jeden N75 podtlakový ventil?

Díkes...
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

...vymenil jsem turbo,vstriky a dal chip a auto zacalo zlobit.1 je dobra,2 taky,3 zatah do tri tisic a potom jako kdyz nekoho tahnu na lane...a 4,5 to stejny.Pri malem seslapnuti plynu jede auto stabilne ale pri plnem plynu to dela tohle.Vaha nova,filtr tez........taky jsem z toho moc zarmoucen...... (wallbash)
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Boris: Kdo ti dělal chip?
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

Lusta:Barta-Usti nad labem.......ale ono to zlobilo i pred cipem jenze to tolik nevynikalo,nebyl takovy vykon.Myslel jsem ze chipem se to zpravi ale nic
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No mě to přijde, jako by ti to pokaždý, když na to šlápneš skočilo do nouzáku
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

...nevim jako nouzak mi to neprijde...spis jestli turbo neni nejak spatne nastaveny...asi pujde po treti ven na dalsi operaci...ale dnes zkusim jeste vyzkouset N75.a EGR
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Může se stát, že ventil recyrulace spalin trochu propouští?
tzn. při nasávání pusou zvakne a připuštění podtlaku taky cvakne.
Dělal jsem tento test:
test vysledek
hadicka na reg. turba vytazena motor netahne od počátku
ventil agr kompl. vysán motor netahne od počátku
recyrkulace vypnuta (hadička vytažena) stejné jako když zapnuto

Co myslíte?

VAG na volnoběh hlásí zavření ventilu z 50%.
Bohužel nemohu testovat při jízdě. (nemám tak dlouhou prodlužovačku) (rofl)
permonik
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 12 kvě 2006, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od permonik »

mel jsem stejnej problem a uz me to vazne stvalo, tak jsem to dal znamymu sikovnymu mechanikovi. Vysledek: uz me to nestve a stalo to krom prace vymenu nejaky hadice u turba - krom toho rikal, ze byl nejak doprasenej N75, tak ze to dal doporadku a je po problemech (zatim a snad naporad)
Koumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 25 dub 2006, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koumi »

vlagik, aku predlzovacku? naco by ti bola? nechapem, ved napojis VAG a ides s nim nie?
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Tipuju že má v hajzlu baterku jako já,akorát že sem si koupil adaptér do auta paač byl 2x levnější než aku,ale zrovna přemejšlim že to asi neni při měření na autě dobrej nápad to tam napojovat. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“