2,5tdi V6 - AFB vs AKE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

2,5tdi V6 - AFB vs AKE

Příspěvek od moose »

jelikož budu muset měnit motor, uvažuji o výměně ze 150ps verze za 180tku... - přechod na AKE...

co mne čeká na STK, aneb jak to udělat s typem motoru ??? :roll:
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

co vim tak ty dva motory se od sebe zase tak moc nelisi na prvni pohled nepoznas ael asi na STK pozna jine cislo motoru)
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

já už v techničáku číslo motoru nemám. jen typ... tzn mám tam AFB.. to oni ted kontrolují...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

No je to jak na koho narazis ale pokud tma nemas cislo ale jen typ motoru tak to hledat to cislo nebude. Tim padem bych to normalne vymenil. Ale pozor musis vymenit i ridici jednotku ta je na stopro jina
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

avatar píše:No je to jak na koho narazis ale pokud tma nemas cislo ale jen typ motoru tak to hledat to cislo nebude. Tim padem bych to normalne vymenil. Ale pozor musis vymenit i ridici jednotku ta je na stopro jina
Jak uz jsem psal ve starem foru, nevidim to tak jednoduse.

Pokud bude mit komplet nastrojeny motor vcetne cerpadla a ECU, tak muze (a bude - ma rv98) mit jeste problem s budiky. Zalezi jakou bude mit ECU, pokud bude komunikovat po canbus, nebudou mu fungovat budiky protoze ty can nemaji.

Musi vedet jako to ma ECU a jake ma budiky.
cable
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 23 led 2006, 14:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od cable »

cuzz

co ja vim , dalo se na VW zastoupeni dostat razitko o vyměně typu motoru za 3kkč , ale nevim jestli i dnes to jde tak jednoduše , předpisy se měněj jako vítr.....
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

frantacech: budiky mam bez canbusu... jde o to že ten chlapek co prodava motor rika,že to dokáže sladit (budíky a novou ecu) ale nechce to delat protože chce prodat i tiptronik, kterej já samo nechcu... tak řekl, že by to neradi dělali, že to nepujde kvuli tiptroniku, jenže ten tomu nevadí..

napadlo mě, jeste nejak ten vyraženej typ motoru přivařit nebo tak, jenže je to celkem prasečina... máte nekdo s něčim takovym zkušenosti ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
vojtaauto
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 24 led 2006, 15:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram, Lazec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vojtaauto »

Ahoj, při evidenčce a při STK se vždy kontroluje číslo karoserie a typ motoru, číslo motoru jen když je zapsán v TP.
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceske Budejovice

audi v6

Příspěvek od pepik »

cau tak ja uz jednu skusenost mam menil sem kamosovi taky uple ten samej typ co ty vsechno slo celkem v pohode az na to ze on ma manual a motor je z tiptroniku a v tom je ten hlavni problem cerpadlo je jiny anekomunikuje tak se tam muselo dat to stary ted to jezdi ok a budiky a jednotka zustala stara. :P
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: audi v6

Příspěvek od frantacech »

pepik píše:cau tak ja uz jednu skusenost mam menil sem kamosovi taky uple ten samej typ co ty vsechno slo celkem v pohode az na to ze on ma manual a motor je z tiptroniku a v tom je ten hlavni problem cerpadlo je jiny anekomunikuje tak se tam muselo dat to stary ted to jezdi ok a budiky a jednotka zustala stara. :P
To souhlasi, taky mi rikali , ze bych muselpouzit puvodni cerpadlo, resp. elektroniku cerpadla.

S tim typen a svarovanim bych nic neriskoval. Na to jsou na STK vysazeny, mohl by jsi mit velky problem, a kdyz ne ty, tak ten komu to pak prodas.
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

čerpadlo mám na svém AFB nové...

jeste mi poradili znečitelnit typ motoru... pak by prý to řešili na stk tak , že by me pslali do nejakeho servisu pro papír, že to je motor afb...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

Jen tak pro zajímavost,na kolik takovej motor příde?
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tohle je starý téma ;)
motor AFB(110ke) mě nakonec vyšel na 18 tisic z vrakáče (najeto cca 100tkm- byl jsem tam s motorářem)
ten AKE (132kw) chtel udat za 32 a s tiptronicem za 50(prej i s montáží)
ale nakonec sem tam dal stejnej- AFB...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“