Stránka 1 z 1

Škrtící klapka 1,8T

Napsal: 01 pro 2007, 16:03
od TomasH
Volnoběh po nastartování drží, ale mám jeden problém. Když přidám plyn a pak ho pustím, tak motor nejde pěkně k volnoběhu, ale skoro zdechne, klapka na 2 - 3x dorovná (zakolísá to mezi 500 - 900ot) a pak zas pěkně drží než šlápnu na plyn a zas ho pustím. Základní nastavení klapky ve VAGu jsem provedl, vše OK, žádná chyba. Už jsem i rozdělal klapku i tu elektroniku a vše jak nové, nevím už čím by to mohlo být!!!! A ještě jedna věc, jak moc mám dotáhnout lanko na plynu? Jo je to Paša 1,8T rv98

Napsal: 03 pro 2007, 20:43
od kedrson
Já teď řešil něco podobnýho na Mitsu Colt 1.3 1998 akorát s tím, že mi to dělalo ještě problémy za studena.Na komplu taky bez závad, čidla ok všechno ok ale pořád to haprovalo. Nakonec jsem rozhodil celé sání a klapku a našel jsem to. Elektromagnet, který propouští vzduch kolem klapky při volnoběhu. On teda fungoval ale jedna jeho část, přímo ta, která zavírá vzduch se oddělila od ovládací části a zustala viset. Tím pádem vzduch nešel v tom množství, v kterém měl a dělalo to psí kusy.Teď už je to ok.

Napsal: 03 pro 2007, 21:17
od BH motor
lanko musi byt volne. uplne volne. pozri si tesnost sania a skus odpojit vahu a natocit to bez nej. mozno to pofrci