octavia1 81 kw asv

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jaryfuk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2007, 14:11

octavia1 81 kw asv

Příspěvek od jaryfuk »

Měl někdo zkušenost s octavkou tdi, převážně za studena někdy cukne a doprovází to podezřelý zvuk? Za tepla zas někdy ztratí výkon a jede jak bez turba, po pár kilometrech zas dobrý a tahá jak divá. K tomu ještě za tepla, když po 5 minutach startuju tak musím dost dlouho točit startérem než naskočí. Za studena ok.Mám ji půl roku a poslední měsíc se to ukázalo, ty starty jsou od začátku. Nalítáno ma 140000. To cuknutí je v tahu ,ne na velké otáčky cca2- 2,5t otáček.Ten zvuk těžko definovatelný, nevrzavý spíš hučivý spojený s foukáním. Díky za rady
octavia asv TDI 81kw
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Rozvody si mal kedy menene? a este skus vagom pozriet TDI graf
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
jaryfuk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2007, 14:11

Příspěvek od jaryfuk »

Rozvody měli bejt dělaný v 92000, i podle servisky to sedí, ale co ten zvuk?
octavia asv TDI 81kw
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

jestli je hučivý, tak nejdřív prohlédni všechny hadice a spoje , i od vzduch. filtru
Uživatelský avatar
Viktor X
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 10:29

Příspěvek od Viktor X »

Jen k tomu startování - to je u Oktávek TDi klasika, vyměň startér, a bude to OK. Někdo to nechává repasovat, já koupil Magnetoňáckej startér pod 3 tisíce a spokojenost.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no na startér bych to neviděl, když to studené chytá ok.. spíš si nech někde nastavit maximální startovací dávku a to pomůže.. pokud ne tak už je v háji čerpadlo.. jde to obejít, ale to je složitější.. zkus to prvně přidat.. ten zvuk se těžko bez poslechu identifikuje...to cuknutí může dělat víc příčin.. až budeš přidávat tu dávku tak to rovnou prijed a zkontroluj to vagem..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jaryfuk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2007, 14:11

Příspěvek od jaryfuk »

dnes jsem se k tomu konečně dostal, vyměnil jsem naft. filtr a žhavičky, prohlíd sem ty hadice a zdaj se ok, jen pod klapkou vzduchu a nějakým oným na podtlak je lehce zablytý. Starty bych řek se zlepšily, i to lehce asi líp jede, ale to cukkání s tím zvukem zůstalo. Má ještě někdo nákej nápad? :woot:
octavia asv TDI 81kw
hrby.l.j
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2007, 18:30

Příspěvek od hrby.l.j »

me to taky cukalo v ot. 1800-2500 a delala to vaha vzduchu na vagu to nic nehlasilo.
jaryfuk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2007, 14:11

Příspěvek od jaryfuk »

Na počítač se chystám ted, ta váha byto mohla bejt páč už se mi párkrát stalo že mi to chvilkama jelo jak bez turba a pak zas dobrý, ty otáčky to rozmezí je zhruba stejný jen to cukání doprovází divný zvuk a dělá to převážně za studena. Uvidím ještě co na to vagéčko. Zatím dík :?
octavia asv TDI 81kw
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

to cukani muže delat 2hmotnostni setrvak!ale i vaha.zkus ji odpojit!
jaryfuk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2007, 14:11

Příspěvek od jaryfuk »

Už sem se dostal na to vagčko a žádnou chybu nehlásí, po té výměně filtru a žhaviček se vše zlepšilo i ty teplé starty, jen za studena ten zvuk zůstal sice méně ale přeci. Napadá někoho něco? :?
octavia asv TDI 81kw
jaryfuk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2007, 14:11

Příspěvek od jaryfuk »

Už sem se dostal na to vagčko a žádnou chybu nehlásí, po té výměně filtru a žhaviček se vše zlepšilo i ty teplé starty, jen za studena ten zvuk zůstal sice méně ale přeci. Napadá někoho něco? :?
octavia asv TDI 81kw
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

jaryfuk píše:Už sem se dostal na to vagčko a žádnou chybu nehlásí, po té výměně filtru a žhaviček se vše zlepšilo i ty teplé starty, jen za studena ten zvuk zůstal sice méně ale přeci. Napadá někoho něco? :?
shoď řemen a studený to nastartuj.
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Skusil bych zaslepit EGR
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 21 čer 2007, 15:31

Příspěvek od liboro »

Zapni logování kanálů 3; 10;11, a projeď se stím, jednak zkušební jízdu a pak taky normální průběh jízdy a podívej se na výsledek, uvidíš co motor požaduje a kolik mu dá váha, turbo, regulace plnícího tlaku i kolik spalin si přisáva.
Jinak, když tady pohledáš, najdeš hodně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“