Stránka 1 z 2

Motor sharan vs.golf IV

Napsal: 21 pro 2007, 09:02
od Děděk
Ahoj,chtěl jsem se zeptat,jestli to jde bez problému přehodit,jestli je stejná spojka atd........Díky

Napsal: 21 pro 2007, 09:13
od Tomas.cz
Máš na mysli PD motory nebo s rotačním čerpadlem?

Napsal: 21 pro 2007, 10:15
od Děděk
aha,takže s rotačním čerpadlem do sharana I.Místo afn původního dát afn z golfaIV

Napsal: 21 pro 2007, 12:37
od jordee_23
Děděk píše:aha,takže s rotačním čerpadlem do sharana I.Místo afn původního dát afn z golfaIV
AFN sa do golfa IV nedaval. Podla mojich vedomosti 81 kw tdicko s rotacnym cerpadlom v GIV je ASV a este jeden ale teraz ten kod nepamatam . AFN boli co sa golfov tyka v G III

Napsal: 21 pro 2007, 13:16
od Děděk
tak se omlouvám,je to ahf :roll: potřebuju vědět,jestli stačí přehodit jen spojka,turbo a čerpadlo asi problém nebude.Dík moc

Napsal: 21 pro 2007, 13:21
od leoncupra
delal jsem,musis trochu upravit zadni drzak motoru jinak bezproblemu,motor do sharika jsem shanel 3/4 roku-25 se mi za nej davat nechtelo,ted jsem dal z octavky a mam klid.)

Napsal: 24 pro 2007, 23:43
od Děděk
leoncupra píše:delal jsem,musis trochu upravit zadni drzak motoru jinak bezproblemu,motor do sharika jsem shanel 3/4 roku-25 se mi za nej davat nechtelo,ted jsem dal z octavky a mam klid.)
Jak moc se musí upravit ten držák?Jde mi o to aby to nebyla moc velká pakárna.Díky moc. :)

Napsal: 24 pro 2007, 23:55
od leoncupra
lehce vybrousit,zalezi na tom jestli tam budes nechavat origo turbo-ja jsem nechaval origo ahf,kdyz das z podelneho,nebo ze sveho stareho motoru tak je to bez uprav,ale pokud budes mit motor komplet s turbem tak ta uprava je fakt na chvili,a maka to v poho,az to budes delat tak poslu foto,nekde ho snad jeste mam,nebo vyfotim na aute

Napsal: 25 pro 2007, 00:01
od leoncupra
jo a jeste jsem musel menit vanu-ze staryho motoru tam pasuje,takze banalita,hlinikova co je na ahf vadi napravnici,ale jinak v poho,nechaval jsem i ahf cerpadlo,dokonce mi i vyrazne klesla spotreba,puvodni 7-8l,ted v poho za 6

Napsal: 25 pro 2007, 08:31
od Huml
leoncupra píše:jo a jeste jsem musel menit vanu-ze staryho motoru tam pasuje,takze banalita,hlinikova co je na ahf vadi napravnici,ale jinak v poho,nechaval jsem i ahf cerpadlo,dokonce mi i vyrazne klesla spotreba,puvodni 7-8l,ted v poho za 6
to s tou vanou je nějaký divný, z AHF v žádným případě nepasuje vana na AFN, AHF má olejový čerpadlo pod prsama hnaný řetězem, kdežto AFN ho má uprostřed motoru poháněný pomocnou hřídelí společně s vývěvou, je na to v bloku takový vybrání, který je i na vaně, takže vany dle mě přehodit nepujdou

Napsal: 25 pro 2007, 10:13
od Děděk
no tak to je celkem zásadní informace,protože jestli ta hliníková vana má vadit nápravnici tak jsem v háji :(

Napsal: 25 pro 2007, 10:52
od leoncupra
nee,napsal jsem to blbe,kamos co jsem to s nim delal mi pripomel ze jsem mel motor bez vany (LOL) pry to nicemu vadit nemuze,ma ten samy motor v galaxy a nechaval vanu ahf

Napsal: 25 pro 2007, 16:30
od Děděk
No potřeboval bych to vědět tutově,jestli tam ta hliníková vana jde,abych pak na tom nějak nezůstal stát.Myslíš,že bys mi mohl poslat tu fotku tý vany na autě?Už to totiž začíná být akutní,tak abych měl jistotu,aby ta vana třeba nevadila někde u rychlostky,nebo u tý nápravnice :? Díky moc

Napsal: 25 pro 2007, 20:30
od Huml
vadit by dle mě neměla, do Sharanů se dávají přeci i PD a ty mají vanu stejnou jako AHF, navíc jediný místo, kde by snad ke kolizi mohlo dojít je v rožku nad ramenem a ty jsou stejný v obou modelech ;)

Napsal: 26 pro 2007, 19:06
od 12skvarka
leoncupra píše:lehce vybrousit,zalezi na tom jestli tam budes nechavat origo turbo-ja jsem nechaval origo ahf,kdyz das z podelneho,nebo ze sveho stareho motoru tak je to bez uprav,ale pokud budes mit motor komplet s turbem tak ta uprava je fakt na chvili,a maka to v poho,az to budes delat tak poslu foto,nekde ho snad jeste mam,nebo vyfotim na aute
ja uz si to moc nepamatuju ale vim ze s tim držákem to zase takova sranda neni...........vzdyt v nem vede poloosa