Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???

Příspěvek od bernardi »

Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi?na co si dat bacha?j to lepsie v kombinacii s tiptronocom alebo manual?neodchadza zotrvacnik spojka poloosi v kombinacii s manualom?popr .ak niekto ma aj nejaku schemu motora alebo prirucku.dakujem
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
Uživatelský avatar
chappy
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 16 kvě 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Re: Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???

Příspěvek od chappy »

bernardi píše:Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi?na co si dat bacha?j to lepsie v kombinacii s tiptronocom alebo manual?neodchadza zotrvacnik spojka poloosi v kombinacii s manualom?popr .ak niekto ma aj nejaku schemu motora alebo prirucku.dakujem
Otec ma Audi A6 3.0TDI a je to naozaj spička-zatah,spotreba..Je to automat,rychlosti prehadzuje tak ze ani neni citit-akoby isiel len na jeden prevod...Problem na motore este nebol ma nalietane 92.000km,spotreba do 10l.Sem tam svieti kontrolka emisii(hlavne po dlhej jazde po dialnice,alebo ked sa dava podlaha v meste 8) 8) ) Problem je s loziskami na kolesach,myslim ze uz ich menil 2x nastastie v ramci zaruky..Kamarad ma tiez novu A6 a ma rovnaky problem s loziskami,takze neviem ci je to nahoda...
Seat Toledo 2000,AGR,66KW
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ja mam s nim takisto vynikajuce skusenosti v A 6 s tiptronicom,len už čakam kedy padne zaruka a pojde chipnut...(len potom ten tiptronic,aby vydržal)inač taha neskutočne,na taku limuzinu... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

já sem jel v A6 allroad a v sedanu a tahá pěkně :P
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ma to remen alebo kovovy rozvod?
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

měl by mít řetěz
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

retaz
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

bernardi píše:
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam (noteeth) ,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

300 ps tam nebude na to sa nespoliehaj , ale verzia s tiptronikom je asi lepsia. 6HP19 prevodovky su vcelku vydarene.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

bernardi píše:ma to remen alebo kovovy rozvod?
Na rozvodech řetěz, na čerpadle řemen.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Octava píše:
bernardi píše:
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam (noteeth) ,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
nejaky cas jsem s S-line jezdil pokud nejsou rovny silnice tak je s tim podvozkem az skoro neprijemna jizda je to pak skakava koza/kola 19/,pri jezdeni delsich tras se s tim da jezdit kolem 8,5l :P
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

chiptuning píše:
Octava píše:
bernardi píše:ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam (noteeth) ,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
nejaky cas jsem s S-line jezdil pokud nejsou rovny silnice tak je s tim podvozkem az skoro neprijemna jizda je to pak skakava koza/kola 19/,pri jezdeni delsich tras se s tim da jezdit kolem 8,5l :P
Jj,presne tady ty cesky silne s S-Linekou jsou naprd,protoze to auto je fakt tvrdy a skace jak koza (LOL) ,ale v zatackach sedi jak prikovany....
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Podle mě je lepší svezení s tiptronicem,A4 S-line s tim byla klasa,A6 s manuálem mě zas tak nevzala,jinak motor samozřejmě špička,s čipem nevim to musí bejt raketa. ;) Ciao
B3 mTDI , A3 TDI
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

monty píše:Podle mě je lepší svezení s tiptronicem,A4 S-line s tim byla klasa,A6 s manuálem mě zas tak nevzala,jinak motor samozřejmě špička,s čipem nevim to musí bejt raketa. ;) Ciao
A6 s manualem jedine 2,7 TDI...trojliter neni... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“