AHF versus ASV-pružnost motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05 lis 2007, 17:26
AHF versus ASV-pružnost motoru
Chtěl bych se zeptat,zejména Humla.Mám octavii 81 kw,r.v.99 AHF.Mám vyzkoušeno na více stejných typech motorú a mám pocit,že ten samý motor,jen kod motoru ASV,je mnohem agilnější,prostě jde více za plynem,než AHF.Otázka zní-je to softverem řídící jednotky?Na diagnostice nemám žádný problém,ale štve mě to,jinak jede v pohodě,díky samozřejmě všem za odpověď .
je to tak ASV jsou o něco živější, mají jiné trysky, turbo, soft a ješte nějaký změny uvnitř motoru, ale ty už asi takovej vliv na výkon mít nebudou, i když udávaný parametry výkonu a krouťáku jsou stejný, i mě se to tak jeví, možná, že mají běžně větší výkon než je udávanej, ještě by na to mohlo mít vliv použití různých převodovek s jiným převodem na jednotlivých rychlostech, ale má pocit, že takovej rozdíl to neudělá
Je docela možné, že ASV je skutečně subjektivně svižnější (mně se to pozdává taky).
Skutečnost, že má "rychlejší turbo" a trysky o vyšším průtoku, může motor reagovat rychleji a tím se může zdát, že je výkonnější, přestože tabulkově mají oba motory stejné parametry.
Navíc pravdou je, že motor ASV je svými konstrukčními vlastnostmi na tabulkový výkon předimenzovaný - snáze snáší úpravu SW, a to především díky pístům s chladicí drážkou, většímu turbu a tryskám.
Skutečnost, že má "rychlejší turbo" a trysky o vyšším průtoku, může motor reagovat rychleji a tím se může zdát, že je výkonnější, přestože tabulkově mají oba motory stejné parametry.
Navíc pravdou je, že motor ASV je svými konstrukčními vlastnostmi na tabulkový výkon předimenzovaný - snáze snáší úpravu SW, a to především díky pístům s chladicí drážkou, většímu turbu a tryskám.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
nevím jestli jsou větší, já psal jen, že jsou jiný, ale AHF má DSLA 150P520, ASV má DSLA 150P873Bóďa píše:A o kolik má motor 81kW větší trysky než 81kW?
To asi pár lidí posmutní, když si natěšeně koupí trysky z 81kW ( dosud nikdo neřešil, jestli koupil AFN, AHF, nebo ASV ) a dosáhnou menšího výkonu...
To já vím, že si to nepsal ty.Huml píše:nevím jestli jsou větší, já psal jen, že jsou jiný, ale AHF má DSLA 150P520, ASV má DSLA 150P873Bóďa píše:A o kolik má motor 81kW větší trysky než 81kW?
To asi pár lidí posmutní, když si natěšeně koupí trysky z 81kW ( dosud nikdo neřešil, jestli koupil AFN, AHF, nebo ASV ) a dosáhnou menšího výkonu...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®