zabroušení hlavy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

yirka
Aktivista
Příspěvky: 1276
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

zabroušení hlavy

Příspěvek od yirka »

Chci se zeptat jestli si můžu nechat zabrousit hlavu válců na motoru AHF. V chytrý knížce píšou, že se to nesmí.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

muzes ale musej se zapustit ventili
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no záleží o kolik to zhodíš.. nemusíš vždy bezpodmínečně i zapustit ventily, ale pokud nevíš kdo to před tím dělal tak je lepší ty ventily zapustit.. a hlavně zapouštět frézou na sedlech a ne bruskou na ventilech. ventily jenom líznout..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
sup.black.cusket
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 pro 2007, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Krušné Hory

Příspěvek od sup.black.cusket »

Mám zkušenost se "sokolíkama" z Proboštova u Teplic. Jsou na to vybaveni a mají hlavně PRAXI (věk 55 - 65 let) OPRAVDU šikovní chlapi, Najdeš je vedle SOKOLOVNY, nebo v případě zájmu Ti pošlu SZ a zkontaktuji. Ceny jsou taky ¨slušné ... 8)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nedávno jsem to dělal, přesah ventilu by neměl být větší jak 0,7mm(myslím ;) ), jinak zapustit
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

liznout ji trochu muzes a pak tam dej silnejsi tesneni...a nemusis nic zapoustet.pokud ji liznes vic tak zapustit ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

silnějším těsněním si snížíš kompresi
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

Těsnění dej stejné co tam máš . Jen pokud bys zabrušoval blok tak musíš dát jiné ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebo kdyby měnil písty, tak dát dle přesahů
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Huml píše:silnějším těsněním si snížíš kompresi
Domnívám se, že pokud tím silnějším těsněním pouze vykompenzuje to líznutí, tak kompresi nezmění. Jinak by jí tím líznutím naopak mohl zvýšit. Nebo se mýlím?
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u TDI je hlava naprosto rovná, tzn. můžeš ji snížit třeba o 1mm(samo že to není možný, o tolik) a komprese se nezvedne(zvedala by se jedině o ty trčící ventily do spalováku), komresní prostor je dán dnem v pístu + mezera mezi pístem a hlavou co dělá těsnění
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jsem opět o ždibec chytřejší. Díky. :)
GIV Variant TDi ???kW
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak tak.. tlouštka těsnění se dává podle přesahu pístů a ne podle hlavy..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Zdravím, pane domácí.
Jak je to s výměnou šroubů hlavy válců u TDi. 81kW ASV.
Je nutnost dávat pokaždé nové jak píše DP, nebo není potřeba?
Díky
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

No tak, zasvědcení.
Poraďte.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“